{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.802 visninger | Oprettet:

Hvor mangle lag glasfiber {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med hækken på båden og har fået sat en 21 mm finerplade i som der sad før og den har indtil videre fået 5 lag 450g måtter men har kigget i den del emner herinde og synes ikk jeg ka finde nogen steder med hvor mange lag den ska ha i det hele

Der ska sidde en 85hp på røven igen


Kommentarer på:  Hvor mangle lag glasfiber
  • #1   23. apr 2016 Min fik: 2x18mm krydsfiner limet sammen og pakket ind i et lag 450g måtte , det limede jeg i og gav det spartel rundt langs kanten så de indvendige hjørner var rundede, så fik den tre strimler i de indvendige hjørner en på 10 en på 15 og en på 25cm , til sidst fik den et lag 450g ud over det hele , ud over det har jeg to stivere der sider fast i hæk og bund og går frem i båden . Jeg sejler med en 115hk. Håber det giver mening !

  • #2   23. apr 2016 1 lag er = 1mm tyk Jeg har givet min båd 7 lag Ude og 4 inde at 450 g måtter

  • #4   24. apr 2016 Jeg ville ogs lave afstivning på inder siden der går ned til gulvet og et god stykke ud i båden da gulvet er pillet men den har altid sejlet med den 85 der sidder men vil gerne lave noget der holder nu hvor det hele er splittet ad

Kommentér på:
Hvor mangle lag glasfiber

Annonce