{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

BG's anbefalede både {{forumTopicSubject}}

Jeg sad og kiggede på BG's anbefalede både nede i bunden af startsiden. For der er forskel på hvor man kigger. Det i sig selv er jo lidt underligt. Men det jeg tænker er; hvem og hvordan fastsætter BG hvad de vil anbefale os at kigge på, for den de i månedsvis nu har anbefalet som den første er en mindre gummibåd. Ikke fordi den er uinteressant, men jeg vil da mene der er flere både jeg personligt syntes er en smule mere spændende. Og hvorfor er de både der anbefales af BG ikke de samme i kolonnen til højre som den der ligger nede i bunden af siden?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  BG's anbefalede både
  • #1   25. apr 2016 Haha. Ja det giver sq ikke rigtig mening. Måske de kunne forklare deres rangsystem. smiley

  • #2   25. apr 2016 En sørgelig algoritme der ganske enkelt vælger profiler random.. Det er mit bud. Jeg tror ikke de sidder og vælger manuelt. Der er der nok ikke resourcer til.
    -men jeg ved det ikke smiley


  • #3   25. apr 2016 i så fald ville det for mig være bedre hvis det slet ikke var der. ville være mere spændende med noget i retning af månedens 10 mest besøgte gallerier.

  • #4   26. apr 2016 Også "Seneste emner i grupper" på forsiden har i LANG tid været noget med et Issefjords træf i 2015, eller sådan noget. Enten sker der ikke meget i grupperne (og går man ind under grupperne, kan man se langt nyere indslag) eller også er de bare virkeligt lang tid om opdateringerne på de forskellige rubrikker på forsiden og på siden generelt.

Kommentér på:
BG's anbefalede både

Annonce