{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.637 visninger | Oprettet:

Valg af hardtopbåd {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Er der nogle der kan give mig lidt vejledning i forhold til valget af en hardtop båd. Jeg overvejer at købe en hardtopbåd i størrelsen ca. 18 fod med en påhængsmotor omkring 60-80 hk. ( https://www.google.dk/search?q=nordan+18+ht&safe=off&biw=1440&bih=775&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjg7Yv3h8jMAhXBO5oKHRvgDnwQ_AUIBigB#imgrc=5aeLRddGwiR6gM%3A)
Jeg er bosiddende i Roskilde og båden skal hovedsageligt bruges til hyggeture og vandski men vil gerne have muligheden for at tage på længere ture. vil det være muligt at krydse Kattegat i sådan en båd? Selvfølgelig ved jeg godt at man skal have noget ordentligt udstyr (søkort og vhf telefon) og erfaring med båden først men når alt det er på plads?
Hvis i ikke mener det hvilken størrelse båd syndes i så man skal op i?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Valg af hardtopbåd
  • #1   7. maj 2016 Sån en nordan 18 som du taler om er der en svensker der kommer i vær sommer her til Sæby...om det er forsvarligt eller ej ved jeg ikke men han er kommet tvers over Kattegat nu på 4 år...når bare motor og alt andet sikkerhed's udstyr er i orden burde det ikke være de store problemer.

Kommentér på:
Valg af hardtopbåd

Annonce