{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.174 visninger | Oprettet:

Meget billig båd sælges, eller??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har min båd til salg, en Ørnvik 500 Pilothouse.

http://www.baadgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=3637

Er det er god nok pris, eller er den sat for lavt, kostede 170000 kr i maj 07, og der er for 10000 kr extra udstyr, selve båden koster 105000 kr fra ny, og motor ca 65000 kr, men der var en der ringede, og sagde den var for dyr, for man kunne få dem på tilbud, og han ville ikke give ret meget for den, sagde nej, men hvor finder man priser på både idag??? Har kikket på DBA, men der er en båd i Harrislee, det er jo tyskland, havde regnet med at få 120000 for den, men hvad siger i er fornuftigt???

Thomas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Meget billig båd sælges, eller???
  • #1   17. feb 2008 Den er på tilbud mange steder til 129.900 med samme opsætning som din. Så hvis din er et år gammel og ikke fejler noget , vil jeg mene at 110.000 er en fornuftig pris for din. De både som er til salg til de 129.900 er også 2007 udgaver. Men dog med 2års garanti

  • #2   17. feb 2008 Det ser ud til at være en meget fin båd , kigger efter noget ligende men skal vidst lige vente lidt med at bruge flere penge lige pt , er ved at købe en ejendom.

    Men jeg syntes prisen ser fornuftig ud , jeg ville vente til efter påske med at sætte den til salg hvis jeg var dig , der er bådmarkedet igang igen for alvor og du ville ha nemmere ved at sælge den til den rigtige pris , gå ikke i panik det er bare ikke den rigtige tid til at sælge båd i pt.

    Igen meget fin båd du har der & prisen er meget fornuftigt.

    Mvh søren.


  • #3   18. feb 2008 Synes også prisen lyder rimeligt fornuftigt. Bare en skam at motoren ikke er større. Personlogt ville jeg mene at der skulle en noget større motor til. Held og lykke med salget. Frank

Kommentér på:
Meget billig båd sælges, eller???

Annonce