{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Kortbenet 30hk uden powertrim. ny hæk og langbenet med 30hk powertrim {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Hvor meget bør man vægte powertrim på en limbo 14 med 30hk E-tec

Jeg står og overvejer om man skal få forhøjet hækken for at kunne få en Evinrude 30 hk langbenet det der kun findes powertrim til langbenet.

Jeg kan godt se at når man skal på lavt vand kunne det være lækkert med powertrim.

Kan man let hæve hækken?


Kommentarer på:  Kortbenet 30hk uden powertrim. ny hæk og langbenet med 30hk powertrim
  • #1   27. maj 2016 Powertrim er godt på flere måder, trimme ved fuld gas og ved sejlads på lavt vand og samtidig sparer det lidt på overarmen osv .

    Er din hæk ellers sund , kan du bukke noget kraftig aluplade .. der svarer til tykkelsen på din nuværende hæk og lægge vandfast krydsfiner imellem det aluplade du har bukket i tilsvarende tykkelse ..derefter bolter du det på din nuværende hæk og forsegler fx. med tec 7 eller eller Sikaflex.



  • #2   28. maj 2016 Vil man fortryde et motorløb uden powertrim?
    Tænker det største problem uden vel er når man skal ind på lavt vand og manuelt skal vippe 80kg?

    Kan man overhovedet det hurtigt nok?


  • #3   29. maj 2016 Jeg ville helt klar satse på noget powertrim , også nemmere at sælge motoren igen en anden dag eller hvis du vil bruge motoren til en anden båd end din limbo...
    Der er lidt flere muligheder med powertrim ...
    Havde selv en 25 hk yamaha på lidt over 70 kg uden powertrim som jeg fortrød jeg ikke havde købt den med...


Kommentér på:
Kortbenet 30hk uden powertrim. ny hæk og langbenet med 30hk powertrim

Annonce