{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hvilket 12v. spil
  • #1   16. jun 2016 Jeg kender ikke denne model, men har en ven, der har dens "lillebror" og den virker fint..
    Han har en værktøjskasse på traileren, hvor han har et 12 volt 60ah batteri i, som han bruger til at drive spillet, da han blev træt af, at skulle tilslutte spillet, til bilens strømudtag, som var i bagagerummet...
    Personligt, så syntes jeg, at et kvalitets manuel spil, er lige så nemt, men smag og behag er jo heldigvis forskelligt, og min båd vejer kun det halve af din, så held og lykke med el-spillet i fremtiden....


  • #2   16. jun 2016 har en kammerat der har købe et. den kunne ikke trække hans sea ray op. hans båd vejer ca 1300 kg.

  • #3   17. jun 2016 https://m.youtube.com/watch?v=RH-X30FBUkQ

    Video af en Buster der bliver tage op af vandet.
    Det går Ikke stærkt og spillet lyder meget overbelastet til sidst !
    Man får hvad man betaler for!


  • #5   18. jun 2016 Både elmotor og tromlen har ligeskårne tandhjul, det larmer, især når det bliver belastet, men det er også den stærkeste løsning..

    Nogle systemer har kædetræk fra motor til tromle, og de larmer næsten ikke, men det koster også noget mere at producere, og salgsprisen bliver naturligvis højere..

    Det går normalt også meget hurtigere end det gør på videoen, den trækker jo slet ikke det første lange tid, men spoler blot kabel op, og traileren på videoen er heller ikke bakket langt nok ud, det belaster både traileren, spillet, og kølen på båden urimeligt meget.

    Moderne vandtætte hjullejer kan sagtens holde til at komme under vand, uden at tage skade, ellers har man købt for billigt, man skal blot huske at skylle hjul og bremser med fersk vand, hvis de har været i saltvand..

    Som Johan skriver, man får som regel hvad man betaler for, men det som min ven har, virker stadigvæk fint, efter flere sæsoner, selv om der larmer i brug, og har gjort det siden dag et...


  • #6   20. jun 2016 Har hørt godt om DW4500, og overvejer selv lillebroren, dw 2500 til min lille båd, da det også kan få trådløs fjernbetjening https://www.trailerfix.dk/shop/33-spil-og-tilbehoer/55048-elspil-dw4500-12v-20hk-/

  • #7   26. jun 2016 Jeg ville have det ene øje på hastighed, fjernbetjening kan købes på ebay for under 50,-

  • #8   27. jun 2016 fik et godt tilbud på et palby marinespil DW4500 med trådløs fjernbetjening. så det blev sådan et jeg købte.

Kommentér på:
hvilket 12v. spil

Annonce