{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

montere fenderliste {{forumTopicSubject}}

Hello...

Nu er vi kommet så langt som til at vi meget snart skal montere fenderlisten på vores bådprojekt... alle råd omkring montering modtages...

Vi har ikke et stort stålkar men vores badekar og meget meget varmt vand i hanen... fik en stump idag og den lå i blød i varmt vand et par minutter så var den klar,men tror det kommer til at tage noget længere med 11 meter...
Vi er tre-fire mand stærk til monteringen...
Bekymringen gik på fronten hvor den runder mest...
Den bliver skruet fast i hver ende bagerst...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  montere fenderliste
  • #2   6. jul 2016 Håber i klarer det bedre end min nabo 👍

    profilbillede
  • #3   7. jul 2016 Jeg lagde min i min trillebør med et par klodser i bunden ,så ukrudt brænderen nedenunder vandet var omkring 70-80 grader efter 20 minutters tid

    Så satte jeg først listen fast henne agter i den eneside og så trak jeg den hele vejen rundt. Dette var en nem opgave men okey båden var kun 15 fod


  • #4   7. jul 2016 Hej. Dem jeg har monteret plus gummi lister til vinduer i båd - bil - og andet har jeg lagt i blød i vand med opvaskemiddel. Det bliver fantastisk blød..

  • #5   8. jul 2016 #4 bliver de så lige så stive igen bagefter?

    #2 der kommer ikke yderligere pip fra mig hvis det er det bedste vi kan levere... Profilen bliver slettet og båden bakket inderst i garagen...! Bum...

    Det er 80 grader det vand vi får ud af hanen så vi satser stærkt på at det må kunne gøre det med det og så et badekar... smiley


Kommentér på:
montere fenderliste

Annonce