{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Problem med vand i bunden {{forumTopicSubject}}

Hej har en 14 fods speedbåd med en 50 hk motor på.
Der hvor motoren sidder spændt fast, er der et rum bagved. der kommer vand ind, når båden ligger stille pga der er 2-3 huller i.
Men der kommer os vand ind i bunden af både, ( der hvor batteri og plast tank ligger ) det er under bagsædet der ved rummet / motoren.

Først troede jeg det kom ind ved bundproppen. men den blev spændt og der kom stadig vand ind, kiggede ind og så lignede det at det kom oppe fra, måske fra det rum / fordybning hvor motoren er spændt på.


Der er en lille revne der, kan jeg lappe det på en måde ?



Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Problem med vand i bunden
  • #1   21. jul 2016 Jep det kan du.... goggle revne i glasfiber og/eller glasfiber rep...
    Så får du det hele på en gang, både forhandler af ting til rep og evt rep vidioer af det, ellers er der fine beskrivelser på nettet af rep af glasfiber.....


  • #2   21. jul 2016 Okay syntes jeg har kigget lidt, men aldrig arbejdet med det på en båd før.

    Man kan ikke bruge noget 2 komponent epoxo lim eller noget i den stil, det er jo ikke fordi det ligger i vand hele tiden.

    Kan du fortælle mig hvorfor der skal kunne gå vand ind der hvor motoren er monteret ?


  • #3   21. jul 2016 Nej ... det kan jeg desværre ikke, da jeg ikke har set din båd og derved ikke kender den.
    Men det kunne være at den har været skadet tidliger, at der har/er sat en større motor på end den er bygget til, med tiden får alle både stress revner, og der hvor den er belastet mest er hækken hvor motor skubber/trækker/hænger og giver rystelser så et meget kritisk sted..... IKKE lim ... det skal laves rigtigt ellers er det sgu ligemeget med at bruge tid på det, den synker sgu nok alligevel hvis alt er ups/hovsa løsninger... for din egen og andres skyld, lav det rigtigt og få større glæde af din båd.....


Kommentér på:
Problem med vand i bunden

Annonce