{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.225 visninger | Oprettet:

Veste og cover, hvor..? {{forumTopicSubject}}

Halløj smiley

Jeg mangler nogle redningsveste, 2 x ca 80-90 kilo, 2 x ca 50-70 kilo. God kvalitet, små og fikse, bedste bæreevne, vist 150 et eller andet smiley

Plus, havne cover til båden, samt det forreste cover i stævnen. Muligvis en bimini, eller større kalesche.

Er der en som har en godt sted at shoppe, jeg er helt på bar bund hvor det er billigst og bedst til prisen..?

Tak for alt hjælp herinde, det er super rart for en nybegynder som mig smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Veste og cover, hvor..?
  • #1   3. aug 2016 Redningsveste kan købes i biltema både den letvægt oppustelig og den klassik typer.

    Almindelige bådcover også fra biltema i flere størrelser.

    Bimini top kan købes hos marinelagret.dk .

    Hvis du efterlyser en model specifikke kaleche stof cover er det svært at bare købe , du skal bestille den via en kalechemager .


  • #2   3. aug 2016 Hej Kenneth.

    Biltema, overrasket, men det prøver jeg. Vil gerne have nogle små fine/ lette nogle, i god kvalitet.

    Cover, men hvordan sikrer man sig at de passer ens båd, tænker de der trykknapper osv..?


  • Thomas I
    Thomas I Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 19 Følgere: 5 Svar: 10
    #3   4. aug 2016 Hej Brian

    Jeg har købt på shipshop.dk
    God kvalitet, de er blevet testet til vandski og tube.. Har kun været tilfreds.
    Brug lidt tid på det, der er et stort udvalg.
    Jeg gik efter noget der også skulle være rimelig behageligt at have på.

    Mvh Thomas


  • #4   4. aug 2016 Det giver god mening Thomas, komforten skal være god, ellers bruger man dem nok ikke smiley

    Kigger rundt smiley


  • #5   5. aug 2016 vi har dem fra biltema og køber dem gerne igen... de bæres altid når vi er i båden...!

    netbaad.com, har rigtig meget og synes deres priser er rimelige og kvaliteten er vist ok... (købte fenderliste og klamper mv derfra...)


  • #6   5. aug 2016 Har været i biltema, snuppede de sidste to veste de havde smiley

    Og hold da op hvor har de meget til båd, rigtig fint.


    Tak for hjælpen til alle, så er der styr på veste smiley


Kommentér på:
Veste og cover, hvor..?

Annonce