{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ny traileraksel......
  • #2   24. sep 2016 Jeg har knott på min 1300 kg trailer, jeg er godt tilfreds med deres bremser, et plus er at det er en lille bitte smuler billiger også i reservedele....
    Og ja kongeå trailer har en fin service... men det har nettotrailer også og de har også knott reservedele.
    Glem alt det der tyskland og hjælp de danske forhandler, de extra kroner det måske koster herhjemme er godt givet ud til dansk erhverv, plus hvis du får noget forkert, så er det lidt nemmer at gribe knoglen og sige dem nogle borgelige ord he he...
    Jeg har haft nogle grimme oplevelser med udelandske sælger ( ret mange faktisk ) så holder mig nu til DK.


  • #3   24. sep 2016 Jeg kan se at knott er noget billigere end Al-ko, hvad med kvaliteten.
    Har set på Youtube , at det ser nemrer ud på Knott , når man skal lave service på bremserne.


  • #4   24. sep 2016 Ja og ellers prøv scandictrailers han laver kun bådtrailer og giver super service.

  • #5   14. nov 2016 Det blev nettotrailer som fik ordenen, valget blev en Knott aksel, med ekstra pakdåser og rustfri kabler, de ville gerne lave en på special mål. ☺👍

Kommentér på:
Ny traileraksel......

Annonce