{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Trailerbåd for lejlighedsboer {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Efter en fin sæson med en 9' gummibåd med påhængsmotor fra baggagerummet af min bil kunne jeg nu godt tænke mig at opgradere til en lidt større fast jolle/båd (14' ish). Jeg kan godt lide idéen i at båden ligger på en trailer og man har friheden til at plumpe den i hvor som helst og sejle ud.

Problemet er jeg bor i lejlighed på Frederiksberg, hvor jeg ikke umiddelbart har mulighed for at sætte en trailer med en båd på.

Er der nogen der kan anbefale nogle steder jeg kan betale mig fra parkering af en båd på trailer i københavnsområdet?






Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Trailerbåd for lejlighedsboer
  • #1   18. okt 2016 Ring til kommunen og hør hvor ( om nogen steder overhovede ) men få det på skrift hvis de anviser et sted, jeg fik 2 P-bøder på en plads anvist af min kommune, og da jeg klaget over det ( på skrift ) fik jeg bare at vide, at nu havde de spurgt hvem der havde sagt at den måtte stå der men at det var der ingen der havde sagt... smiley okay den stod der blot 2 uger imens jeg fik lavet en båd plads i haven, men det er sgu surt når man HAR spurgt at så skulle af med sammenlagt 1180 kr smiley
    Ellers er der pellikan på roskildevej, de har udendørs p-pladser, tror sgu det er det eneste sted hvor den kan stå nogenlunde sikkert, ellers kan du nok roligt regne med at der hurtigt mangler nogle ting på båden... held og lykke med det... smiley


  • #2   18. okt 2016 prøve http://www.cjbaade.dk/baadopbevaring.aspx

    Bådopbevaring hos CJ Både

    Topmoderne faciliteter til bådopbevaring
    Vinteropbevaring for kun kr. 30 + moms pr. fod pr. måned
    Vagt 24 timer i døgnet
    Kameraovervågning
    Område indhegnet med stødhegn
    Central beliggenhed 5 minutters kørsel fra indre København
    Kun 500 meter til vandet!
    Vi klarer reparationer og klargøringer for dig



  • Finn M
    Finn M Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #3   18. okt 2016 city selfstorage i Skovlunde

  • #4   19. okt 2016 Fuldstændig off topic men hold da op hvor jeg føler med jer storbyboere når sådan et problem kommer op. Godt nok har I tæt til kulturlivet, shawamabar på hvert gadehjørne, HT busser hvert 5. minut, metro og ejendomspriser der vokser time for time... men kan det virkelig opvejes af den frihed os landboere har mht legetøj og plads?

    Når jeg skal have min gamle jofa indenfor har jeg valget mellem at bruge havetraktoren eller min diesel ferguson til at trække den. Hvis jeg ikke lige har slået græs med min Stihl buskrydder på stien ned til laden tager jeg som regel ferguson'en.

    Og i weekenden havde mine 2 ældste kammerater med på overnatning i det shelter jeg selv har bygget nede på marken. Godt nok var det koldt men der var hverken klovne eller pistolbevæbnede kulturberigere der forstyrrede os, kun lyden fra korntørreriet på møllen et par km væk.

    Danmark er forskelligt og hurra for det.

    Held og lykke med bådpladsen


  • #5   8. nov 2016 Jeg takker for svarene. På kommunens hjemmeside kunne jeg læse mig frem til at det nok ikke kom til at ske. Max 24 timer for parkering af påhængskøretøj.

    Jeg endte med at købe en lille 14 fods båd, som jeg har fået parkeret på havnen i mosede. Der er ganske vist 25 min i bil dertil, men det var det billigste for den kommende vintersæson (ca 700 kr). Når april kommer skal den have en kærlig hånd og så skal have fundet en havn hvor jeg kan have den liggende i vandet.


  • #6   8. nov 2016 Prøve at ringe til Hundige havn, Hejren. Det koster 2600kr for en jølle havnplafs om året eller 1800kr hvis du vil hav den på trailer på land. Derudover er det ikke så langt at køre med bil som mosede havn.

Kommentér på:
Trailerbåd for lejlighedsboer

Annonce