{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  klargøring til vinter
  • Mathias Maach M
    Mathias Maach M Tilmeldt:
    okt 2016

    Følgere: 1 Svar: 2
    #1   18. okt 2016 Hej Jeanette

    har dog aldrig brugt voks til mine både igennem vinteren, da jeg bare har en pressening bundet stramt rundt om med tov. Jeg kunne dog forstille mig at voks ville danne et beskyttelses lag rundt om båden så den er bedre beskyttet, men in til videre klare jeg mig fint bare med en telt pressening! smiley Skal dog heller ikke sige jeg gør det rigtige? smiley


  • #2   18. okt 2016 når båden er renset at skal den have et beskyttende lag , det kan være voks eller andet , køb du bare en fra biltema

  • #3   19. okt 2016 Jeg har aldrig givet min voks inden vinter men det burde man måske nok gøre...sidste år hade jeg en del problemer med at få skjolder af fra blade plejer at rense/vaske den godt af når den er kommet op og ellers gøre det hele klart motor mm..der er et hav af produkter man kan købe jeg bruger hempel's syntes de er gode men der er mange andre slags som også virker fint..

  • #4   19. okt 2016 Har aldrig min båd voks ifm. vinterklargøring.
    Gør man også det med biler ?

    En pressening over båden, fugtposer, åbne luger/skabe osv., og ellers få vådt udstyr ud af båden til tørring. Husk frostsikring af motoren.


  • #5   19. okt 2016 vi har set sådan noget voks til campingvogne som man kan købe i harald nyborg til 50 kr som er vintervoks kan det bruges.
    motoren kommer hjem og stå på vogn.
    alle wire på masten bortset fra 2 fald er blevet pillet af og blevet rengjort og smurt ind i olie fra Hempel. Hold nu op de var beskidte det var helt vildt og det tog et par timer at gennemgå dem og rengøre dem.
    der er et fald der skal skiftes og forstag skal skiftes og wiren som bliver tilkoblet bommen på agterstag mener jeg det hedder skal skiftes pga lus i sådan en grad at det er uforsvarligt at sejle med.


  • #6   19. okt 2016 En god vask med bil/båd shampo der indholder voks og så en pressening... så er den klar..

Kommentér på:
klargøring til vinter

Annonce