{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

jonas j
jonas j
Tilmeldt:
27. apr 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

hjælp til båd køb {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige været ude og kigge på en båd og der er lidt ting jeg er i tvilv om der er lidt skader på skroget den har blandt andet nogle sprækker i glasfiberen som om den har rullet på nogle sten og så er der div små skader desuden er den kun godkendt til 120 hk men der sidder 200 hk på er der noget man skal være opmærsom på og er der ellers nogle fif


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hjælp til båd køb
  • #1   11. jun 2008 Vis den har nogle skrog og glasfiber skader så ville jeg holde mig fra den.
    Og det er 80hk mere end den anbefalet 120hk og det er sku meget.


  • jonas j
    jonas j Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #2   11. jun 2008 hvor slemt skal det være før det er et problem der er jo tit mindre skader på ældre både

  • #3   11. jun 2008 Uha det er svært og sige.

    Der var en her inde fra der havde købt en ældre båd, og det viste sig at den var meget utæt og han skulle ha skiftet hele bunden og andre ting, det løb op i mange penge...

    Men er det så meget at du ikke selv kan lave det så kommer det til at koste en del og få det lavet

    Det er noget med at man kan henvende sig et sted og betale en 1200kr og så tager der en med der har forstand på det, og han kigger den igennem, men kan ikke lige huske hvor det er.


Kommentér på:
hjælp til båd køb

Annonce