{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.989 visninger | Oprettet:

Bådpresenning {{forumTopicSubject}}

Til min kommende trailerbåd skal jeg bruge en presenning.

Jeg har kigget på denne (båden er 17")

http://www.shipshop.dk/b_dpresenning_i_300_denier_600_denier_bl_denier_s_lvgr_polyester_9_tilg_ngelige_st_rrelser-p-153494.html
og dertil en stativ
http://www.shipshop.dk/presennings_support_system_til_b_d_op_til_22_fod_nem_m_de_at_l_fte_presenning_p_midten_s_vandet_l_ber_af-p-153546.html

Har i nogle erfaringer med ligenden? eller a-lternativer?

Allan


Kommentarer på:  Bådpresenning
  • #1   30. nov 2016 hvis du går ind i mit galleri med monterey 214 kan du se en pressening , den er til salg for 500 . den har lidt skader ,men den er af rigtig god kvalitet , og kan trækkes tæt om båden , den kan også bruges til en 17 fods , hvis ikke du kan lide min , synes jeg du skal gå efter noget i samme stil-

  • #2   30. nov 2016 Jeg synes måske den er lidt stor, planen er at bruge båden om vinteren også, så den skal også være til at få af og på nemt.

  • #3   30. nov 2016 Biltema har også nogle..men ved ikke om de passer på dine mål.

  • #4   30. nov 2016 Henrik:
    Hvad med kvaliteten? Det den ok.?


  • #5   30. nov 2016 ja hvis det er meningen den skal bruges om vinteren , er det ikke en som min der skal bruges den tager lidt tid at tage af og på

  • #6   30. nov 2016 Jeg købte den du linker til her i efteråret og den er let at tage af og på. Eneste minus ved den er at den ikke er 100% vandtæt ved kraftig regn så jeg vil ikke anbefale den til det danske vintervejr. Dancover har nogle kraftige nogle til fornuftige priser. De er dog oftest lidt for brede til at passe til en båd, men så køb nogle ekstra øjer og skær den til. Det burde ikke blive mere end dobbelt op i pris, men du bliver 10 gange gladere for det.

  • #7   30. nov 2016 Gå efter deres kraftig pvc 500 g/m2

  • #8   1. dec 2016 Jeg har den fra tema... den sider godt og alle stropper går hen over så der er hold over dækket også... min er 2 år nu .. så holdbarhed ved jeg ikke om jeg kan udtale mig om !
    Men regner med at der er en sæson endnu tilbage i den, alle overdækninger er bøvlet at ligge på 1 mand ( kan godt lade sig gøre, men ikke med vind smiley )
    Det er et hårdt liv at være overdække, så regn ikke med mere end 2-3 års holdbarhed i den prisklasse....
    Heeeej ... der var sgu da lige et jule ønske... et dækken syet af en saddelmager, med beskyttende og forstærket indlæg ved div. kanter he he self .. syet efter mål... smiley Ja den hopper hun sgu nok ikke på ...øvvv
    Den måde Henrik P opbevare sin, er bare en drøm.... Følger teltet med når jeg køber din Henrik ( altså når lotto kikke min vej smiley )


  • #9   1. dec 2016 Takker for svar, det giver noget at tænke over.

    Har I stativ til Jeres presenninger så der ikke samler sig en sø?


  • #10   1. dec 2016 Jep 😀 Men mindere kan også gøre det.

    Att Kim...ja da alt følger med 😀 Nu er jeg lige blevet færdig med at montere alt så den kan styres udenfor og gear/gas..det løb sq op i pris >:( Men det dur bare. 7 nye kabler gear/gas box og 3 omskifter jaaa 7000kr


    profilbillede
Kommentér på:
Bådpresenning

Annonce