{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

mike rene i
mike rene i
Tilmeldt:
29. jul 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

motor og drev {{forumTopicSubject}}

Hej alle samme er ny mand i vandet! har købt en bayliner med en OMC 2,3 120- 130hk som er defekt og så er mit spørgsmål kan man købe et andet mærke motor og sætte sammen med det drev der sider på båden nu eller skal det også skiftes?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  motor og drev
  • #1   21. jul 2008 hvad er der sket med den gamle motor?
    mvh mads


  • mike rene i
    mike rene i Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   22. jul 2008 der er hul i blokke!

  • #3   23. jul 2008 Uha en skade, ja jeg mener ikke de bliver lavet mere, de 2,3 liters, men mener at du kan sætte en 3,0 liters OMC, som erstatning.

    Det skulle passer over på men jeg har selv erfaret med en skift på min glastron fra en 2,5 til 3,0 at svinghjulsskjoldet ikke passede fra 3,0eren og at det skojld fra 2,5 skulle over på, ellers passede den bare perfekt,

    Men OMC og mercruiser 3,0 er storset den samme motor, dog ved jeg ikke om koblingen på mercruiseren passer på dit drev, men så har du jo den gamle, men tror godt du kan sætte en mercruiser 3,0 i. MÅSKE dog skal du lige høre en anden, da jeg ikke er sikker men ved at det er stort set samme motor,

    Du kan evt høre på debat forummet på www.nyt drev.dk der kan de nok godt svare på det.


  • mike rene i
    mike rene i Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   24. jul 2008 tak for svaret! Hvad med ledningsnet og den slags ting passer det også fra motor til motor eller skal der laves en masse om der?

  • #5   24. jul 2008 mit passede IKKE, så jeg klippede mulite stikket op og lavede en klemme række, og satte det rigtig sammen, og fjernede over flødige ledninger.

  • henrik d
    henrik d Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 2 Svar: 2
    #6   29. jul 2008 prøv i tyskland de kan betale sig


Kommentér på:
motor og drev

Annonce