{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.259 visninger | Oprettet:

Triton marine! {{forumTopicSubject}}

Jeg stod og skulle bruge en ny stop knap til min gamle 40 hk mercury da den forrige ejer havde fjernet den... eller som alternativ ville jeg ha mig en dødemands knap.

Jeg havde af flere personer fået anbefalet triton marine, der i blandt bådebyggere der er omkring der hvor jeg står og arbejder på min speedbåd... De skulle efter sigende være specialist i mercury, og super flinke...
Så selvfølgelig kører jeg da der hen nu når jeg mangler lidt hjælp til min mercury.

Men da jeg så kommer der ned og forklarer mig får jeg svaret at da han ikke selv kender til så gamle motore kan en mand kan ringe tilbage til mig om en til to dage!? hmm det kan jeg ikke rigtig bruge til noget som helst, så jeg spørg manden om han kan fortælle mig hvordan den kontakt virker, da den sagtens kan starte selv om der bare hænger 2 ledninger hvor knappen skulle ha sidet... jeg får igen samme svar, at en mand vil ringe tilbage om en til 2 dage...

jeg forklarer ham jeg også har en 15 hk mariner som også slukkes ved at holde en knap inde (da denne motor er næsten ny må han da vide noget om den så)... og jeg antager det er det samme system/princip den kører efter... og om han ikke har en kontakt jeg bare kan købe!? og se se om jeg kan få lortet til at virke.. manden svarer at han har mange kontakter(her begynder han og bli flabet), men ikke kan hjælpe mig... men at en mand stadig kan ringe tilbage om nogle dage...
hmm.. spør ham igen om hvad det er der sker nå denne knap holdes inde siden den slukker motoren, da han sidste gang ikke kom med noget jeg ville kalde et svar, og jeg mener det burde være basal viden for en specialist...
hans svar er noget i stil med at der findes mange forskellige systemer og ( tvivler på mercury har 26 forskellige "tryk på knap og motor slukker systemer")
og at nu har jeg fame spurgt om hvordan den kontakt virker 4 gange og hvis jeg vil have hjælp kan en mand fucking ringe om et par dage...

Det er så her der er noget der slår klik i hoved på mig, kraft!"#¤&¤&me nej om jeg gider og stå hos en specialist der for det første ikke ved en skid.. og samtidig er pisse flabet og taler ned til mig... Det lyder måske som en overdrivelse, men for et par år siden havde jeg sq smækket ham en, har mødt mindre provokerende betjæning i netto...

Nå men sender idioten et par grimme ord og går min vej...

men får lige og runde historien af, finder jeg så et sted kaldet C&G marine nede i ishøj... som lyn hurtigt får løst mit problem, det det bare er en simpel kontakt der kostslutter tændingen... og det burde manden vide allerede da jeg fortalte ham motoren kørte selv om der hang to ledninger...
Så kan klart anbeflae C&G marine i ishøj de ved sq hva de laver...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Triton marine!
  • #1   4. aug 2008 Ja trist at høre! Altid selv fået super service derinde.

  • #2   4. aug 2008 var sq os lidt "shokeret" da jeg tog der fra...
    var ikke lige sådan et sted jeg havde forvetet fjentlighed...


  • #3   4. aug 2008 Prøv stenteq marine service.

    Han ved hvad han laver. og SUPER SERVICE...

    Han hedder Tommy.

    Hjemmeside: www.stenteq.com


  • #4   4. aug 2008 Jeg har ringet til Triton Marine flere gange og fået utrolig gode, vigtige, uddybende og endda gratis råd og vejledninger da jeg skulle reparere min gamle motor. Men jeg blev stille om til værkstedet hver gang. Så mon ikke det er fordi du har talt med en sælger/ferievikar smiley der ikke aner et klap. Det vil jeg da håbe

  • #5   4. aug 2008 kristian C:

    Endda gratis råd.

    hmm plejer det at koste penge.. hmm mærkeligt.


  • #6   4. aug 2008 Jeg har fået masser af rådgivning fra Triton - sågar gratis - umiddelbart tror jeg du har fanget en presset mand, og hvem kan ikke sige sig fri for at have en dårlig dag. smiley

    Men personligt ville jeg holde mig til en enten autoriseret forhandler eller en som minimum er uddannet mekaniker..


  • #7   4. aug 2008 Ja jeg kan kun sige at triton lever af service.... Og det har han ikke givet da...

    Og selvom han har haft en dårlig dag er det INGEN undskyldning.


  • #8   4. aug 2008 Helt enig - det var ikke meget service..!
    alle som arbejder i servicefagene burde ofte spørge sig selv om de egentlig har ngoet at gøre i et servicefag smiley


  • #9   4. aug 2008 Lars T: Fuldstændig enig

  • #10   4. aug 2008 Har desværre selv oplevet en lignende "service" ved Triton - da jeg dog sagtens selv kan reparere mine både så gør jeg det - og delene kunne jeg aldrig drømme om at købe ved Triton da deres reservedelsekspedition er dårlig efter min mening - og så er delene ved en Dansk Mercruiser forhandler ca 250% dyrere end hvis man køber dem hjem fra USA via fx E-Bay

  • #11   4. aug 2008 For at gøre historien endnu mere bizar, fik jeg sendt et link til deres hjemmeside hvor alle deres medarbejdere er vist med billede osv...
    Det viser sig at manden har arbejdet der i 15år.. 15 år!!!!
    hva faen tænker han på... han må sq da ha fået tæsk af konen, og så derefter røget en spand lim... han burde sq da vide hvor vigtigt der er at værne om det gode navn de har...
    Jeg mangler sq ord...


  • #12   4. aug 2008 hahahahahahahahahaha

    Jeg kan sku kun grine af sådan et skod firma.

    Se hvor meget sådan en mand kan ødelægge.


  • #13   4. aug 2008 ja det er sq tragisk...
    jeg kommer der aldig igen... og anbefaler dem absolut ikke til nogen... vil derimod fraråde alle mine bekendte og handle der...


  • #14   5. aug 2008 Jeg kan kunopfordre jer alle til at tage en snak med:

    stenteq marine service.

    Han ved hvad han laver. og SUPER SERVICE...

    Han hedder Tommy.

    Hjemmeside: www.stenteq.com


  • #15   5. aug 2008 Hej igen
    Jeg forsvarer på ingen måde Trinton Marine. Bare så det lige er på plads. Men ja jeg ringede 4 gange og talte hver gang med en fra værkstedet (mindst 2 forskellige personer så vidt jeg husker) Jeg talte hver gang et kvarters tid om min gamle motor, jeg af anden mekaniker havde fået dødsdømt. Det mente Trinton dog ikke var sikkert at den behøvede at være. Så igennem de 4 samtaler fik de guidet mig gennem reparationen og jeg fik reservedele fra udlandet på 1 uge igennem dem. Det hele koste 500 kr i reservedele, 4 af mine egne arbejdstimer og 4 x 15 minutters gratis rådgivning fra Tritron. Måske jeg har været heldig og undgå den sure stodder du er løbet ind i. Men enden på det hele er at min motor igen kampklar så jeg er glad. Jeg tror der findes dårlige oplevelser hos alle. Den mekaniker der dødsdømte min motor er en, i mange fora, meget rost og anerkendt mekaniker. Han fejlbedømte så bare min motor.


  • #16   5. aug 2008 så vidt som jeg kan se er de to du har snakket med højst sandsynligt de to gamle gutter der stiftede firmaet for år tilbage...
    de ved sq nok at man ska være flink:P


  • #17   6. aug 2008 Michael P > Det er en kanon service og det gør at jeg fx taler pænt om dem, køber reservedelene hos dem i stedet for min lokale og det gør at jeg vil anbefale dem til en hver tid. Se den "gratis" reklame kan man kun få ved at være serviceminded. Og at det har kostet dem et kvarter hist og pist betyder da ikke en fis..

  • #18   6. aug 2008 jeg skal ikke kunne sige hvad der er forgået inde i hoved på ham...
    men han er sq ikke særlig godt reservedels pusher hvis han glemmer alt han ved når han får travlt!?


  • #19   7. aug 2008 haha nej det er rigtigt smiley

Kommentér på:
Triton marine!

Annonce