Triton marine! {{forumTopicSubject}}
Jeg stod og skulle bruge en ny stop knap til min gamle 40 hk mercury da den forrige ejer havde fjernet den... eller som alternativ ville jeg ha mig en dødemands knap.
Jeg havde af flere personer fået anbefalet triton marine, der i blandt bådebyggere der er omkring der hvor jeg står og arbejder på min speedbåd... De skulle efter sigende være specialist i mercury, og super flinke...
Så selvfølgelig kører jeg da der hen nu når jeg mangler lidt hjælp til min mercury.
Men da jeg så kommer der ned og forklarer mig får jeg svaret at da han ikke selv kender til så gamle motore kan en mand kan ringe tilbage til mig om en til to dage!? hmm det kan jeg ikke rigtig bruge til noget som helst, så jeg spørg manden om han kan fortælle mig hvordan den kontakt virker, da den sagtens kan starte selv om der bare hænger 2 ledninger hvor knappen skulle ha sidet... jeg får igen samme svar, at en mand vil ringe tilbage om en til 2 dage...
jeg forklarer ham jeg også har en 15 hk mariner som også slukkes ved at holde en knap inde (da denne motor er næsten ny må han da vide noget om den så)... og jeg antager det er det samme system/princip den kører efter... og om han ikke har en kontakt jeg bare kan købe!? og se se om jeg kan få lortet til at virke.. manden svarer at han har mange kontakter(her begynder han og bli flabet), men ikke kan hjælpe mig... men at en mand stadig kan ringe tilbage om nogle dage...
hmm.. spør ham igen om hvad det er der sker nå denne knap holdes inde siden den slukker motoren, da han sidste gang ikke kom med noget jeg ville kalde et svar, og jeg mener det burde være basal viden for en specialist...
hans svar er noget i stil med at der findes mange forskellige systemer og ( tvivler på mercury har 26 forskellige "tryk på knap og motor slukker systemer")
og at nu har jeg fame spurgt om hvordan den kontakt virker 4 gange og hvis jeg vil have hjælp kan en mand fucking ringe om et par dage...
Det er så her der er noget der slår klik i hoved på mig, kraft!"#¤&¤&me nej om jeg gider og stå hos en specialist der for det første ikke ved en skid.. og samtidig er pisse flabet og taler ned til mig... Det lyder måske som en overdrivelse, men for et par år siden havde jeg sq smækket ham en, har mødt mindre provokerende betjæning i netto...
Nå men sender idioten et par grimme ord og går min vej...
men får lige og runde historien af, finder jeg så et sted kaldet C&G marine nede i ishøj... som lyn hurtigt får løst mit problem, det det bare er en simpel kontakt der kostslutter tændingen... og det burde manden vide allerede da jeg fortalte ham motoren kørte selv om der hang to ledninger...
Så kan klart anbeflae C&G marine i ishøj de ved sq hva de laver...
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Både: 2 Emner: 20 Svar: 174
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 17 Svar: 156
var ikke lige sådan et sted jeg havde forvetet fjentlighed...
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Både: 1 Emner: 116 Svar: 601
Han ved hvad han laver. og SUPER SERVICE...
Han hedder Tommy.
Hjemmeside: www.stenteq.com
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 37 Svar: 173
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Både: 1 Emner: 116 Svar: 601
Endda gratis råd.
hmm plejer det at koste penge.. hmm mærkeligt.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 9 Både: 2 Emner: 7 Svar: 472
Men personligt ville jeg holde mig til en enten autoriseret forhandler eller en som minimum er uddannet mekaniker..
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Både: 1 Emner: 116 Svar: 601
Og selvom han har haft en dårlig dag er det INGEN undskyldning.
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 9 Både: 2 Emner: 7 Svar: 472
alle som arbejder i servicefagene burde ofte spørge sig selv om de egentlig har ngoet at gøre i et servicefag
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Både: 1 Emner: 116 Svar: 601
feb 2007
Følger: 28 Følgere: 26 Emner: 16 Svar: 628
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 17 Svar: 156
Det viser sig at manden har arbejdet der i 15år.. 15 år!!!!
hva faen tænker han på... han må sq da ha fået tæsk af konen, og så derefter røget en spand lim... han burde sq da vide hvor vigtigt der er at værne om det gode navn de har...
Jeg mangler sq ord...
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Både: 1 Emner: 116 Svar: 601
Jeg kan sku kun grine af sådan et skod firma.
Se hvor meget sådan en mand kan ødelægge.
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 17 Svar: 156
jeg kommer der aldig igen... og anbefaler dem absolut ikke til nogen... vil derimod fraråde alle mine bekendte og handle der...
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 28 Både: 1 Emner: 116 Svar: 601
stenteq marine service.
Han ved hvad han laver. og SUPER SERVICE...
Han hedder Tommy.
Hjemmeside: www.stenteq.com
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 37 Svar: 173
Jeg forsvarer på ingen måde Trinton Marine. Bare så det lige er på plads. Men ja jeg ringede 4 gange og talte hver gang med en fra værkstedet (mindst 2 forskellige personer så vidt jeg husker) Jeg talte hver gang et kvarters tid om min gamle motor, jeg af anden mekaniker havde fået dødsdømt. Det mente Trinton dog ikke var sikkert at den behøvede at være. Så igennem de 4 samtaler fik de guidet mig gennem reparationen og jeg fik reservedele fra udlandet på 1 uge igennem dem. Det hele koste 500 kr i reservedele, 4 af mine egne arbejdstimer og 4 x 15 minutters gratis rådgivning fra Tritron. Måske jeg har været heldig og undgå den sure stodder du er løbet ind i. Men enden på det hele er at min motor igen kampklar så jeg er glad. Jeg tror der findes dårlige oplevelser hos alle. Den mekaniker der dødsdømte min motor er en, i mange fora, meget rost og anerkendt mekaniker. Han fejlbedømte så bare min motor.
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 17 Svar: 156
de ved sq nok at man ska være flink:P
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 37 Svar: 173
okt 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 17 Svar: 156
men han er sq ikke særlig godt reservedels pusher hvis han glemmer alt han ved når han får travlt!?
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Både: 2 Emner: 37 Svar: 173
Triton marine!