{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mercury saltwalter
  • #1   15. feb 2017 Hey...
    Tja.... Hvis den er passet og plejet og næsten ikke har kørt, så er det sikkert en super fin maskine 👍🏻

    Hvis den har været under vand, kørt en million timer og aldrig fået service, så 👎🏻👎🏻

    Så vidt vides, er der ingen generelle problemer med dem... smiley


  • #2   15. feb 2017 Tag en kompressions test på alle cylinder.

    Det er en god start inden man køber noget.
    Og den skal stå jævnt i motorgangen i tomgang.


  • Jacob F
    Jacob F Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Svar: 36
    #3   15. feb 2017 Den type motor er den man kalder 2 + 2. Dvs de kun køre på 2 cylinder op til 1800 omdr hvor efter den hopper over på 4 cyl. Skide træls hvis man skal bruge den til vandski. Det er en gammeldags type 2t. Så vidt jeg ved er det den type som hedder elpto. Efterfølgende lavede de "efi" og senest Optimax. Motorerne skulle efter sigende være stærke men desværre også tørstige. Havde selv en 115;)

  • peter r
    peter r Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #4   15. feb 2017 er det meget tydeligt når den skifter fra 2 til 4 cyl ??

  • Jacob F
    Jacob F Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Svar: 36
    #5   15. feb 2017 Det er man ikke i tvivl om. De kan have svært ved at starte hvis motoren er trimmet. Benzinen pisser ud af karburatorene. Men hvis prisen er rigtig. Skiftede selv min til en Optimax, og det har jeg ikke fortrudt et eneste sekund, og jeg har ca halveret forbruget:p

  • Jacob F
    Jacob F Tilmeldt:
    apr 2016

    Følgere: 1 Svar: 36
    #6   15. feb 2017 Det lyder som om, at de ikke køre rent op til de 1800 omdr og lige pludselig trækker den som et svin;) men skal den ikke bruges til vandsport er det overhovedet ikke noget problem...

  • #7   15. feb 2017 Du opdager at den skifter hvis man kan sige det sådan smiley
    Så en flok piger i ringen og afsted det går.


  • #8   16. feb 2017 jeg har sådan en på min båd ,der har aldrig været nogen problemer med vandski og så vidre, den har altid kørt prefekt

  • #9   16. feb 2017 Jeg har haft en125 HK 2T årg 2003 var super tilfreds med den.:.den var dog lidt tørstig men Ellers en fin motor. 👍👍

Kommentér på:
Mercury saltwalter

Annonce