{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.872 visninger | Oprettet:

Hvorfor er der ikke "salg i den" {{forumTopicSubject}}

Hej ! Som i måske har set, så har jeg annonceret min båd til salg på "markedet", "Baadinfo" & "DBA". Men jeg syntes endnu ikke jeg har haft nogle seriøse henvendelser, og nu bliver jeg selvfølgelig i tvivl om annonceringen eller prisen er rigtig.
Hvad syntes i ? og har i evt. nogle gode råd til hvordan jeg skal få den solgt ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er der ikke "salg i den"
  • #1   20. aug 2008 Jeg tror umiddelbart det er timingen,,, det har ikke rigtigt været vejr til det det sidste stykke tid..Syntes din pris er rimelig fair, og det er absolut en fed båd.

    Såhhh hehe...du kan sætte prisen ned, så skal der nok komme skub i salget smiley nej spøg tilside,,,Der er nok ikke rigtig mere du kan gøre andet end at være tålmodig...


  • #3   20. aug 2008 Jeg tror det mest er folk med renovering projektor af både, som kan sælge nu.

  • #4   20. aug 2008 Prisen er alt der afgører et salg.. sæt den ned og den skal nok blive solgt..

  • #5   20. aug 2008 Hej Brian.

    Jeg var sku int. hvis jeg havde solgt min båd eller den kan gå i bytte.

    Men men men....

    Der har ikke været gang i den i år da penge i folks hænder sidder meget mere fast end før såååååå....


  • #6   20. aug 2008 Hvis du mener at din pris er god, så må du nok bare slå lidt koldt vand i blodet...
    Vejret har ikke været alt for lækkert det sidste stykke tid... men jeg tror folk er møg bange for tiden, da de er blevet fyldt op med alt mulig skidt om at nu kolapser økonomien og bla bla bal.. og skræk historier, om folk der ikke kan få solgt deres huse og om folk der ikke kan betale deres lån ud når huset er solgt....
    Så der er ikke andet og gøre end at ta det roligt, for tror ikk det vil hjælpe og sænke prisen....


  • #7   20. aug 2008 Alt kan sælges hurtigt, bare prisen er god nok..

  • #8   20. aug 2008 Jeg solgte min stingray på 14 dage, its all in the price.. og både ligende min har været til salg i måneder.. hvorfor? fordi folk tror at det er guld de sælger smiley

  • #9   21. aug 2008 Selvfølgelig kan du sælge det hurtigt, hvis du er ligeglad med prisen...
    Men tror sq ikk du får en skid ud af at sænke prisen 5-10k...


  • #10   21. aug 2008 Tak for indputtet, jeg gik nemlig selv og legede med tanken om at sætte den ned med 10.000 fra 159.000 til 149.000, så ser tallet jo ligesom lidt bedre ud. Men selvfølgelig hvis det ikke hjælper noget kan man ligeså godt holde fast i de 159.000.
    Men hvis bare jeg kunne få folk ud at kigge på den, så tror jeg egentligt den vil sælge sig selv, for båden er virkelig hysterisk velholdt, så det kan være jeg skal tilbyde at komme ud at vise den frem :-)) ?


  • #11   21. aug 2008 mange købere til den type både er desværre mest til indenbords... det der er dog lige præcis hvad jeg ville gå efter hvis jeg skulle ud og have ny båd(men nu fandt jeg på at købe hus her i foråret så der går desværre nogen år)
    når du sætte din pris så sammenlign med andre både i samme størrelse og årgang(også motor)og hvis du vil have mange henvendelser så skal du ligge under de andre


  • #12   21. aug 2008 om du sænker prisen 10kilo ville ikke gøre det store i en handelssituation. jeg ville se på påden og så give et bud...så kunne man handle lidt(det skal der være plads til når du sætter prisen) dem der prøver at få den ned i pris før de har set er useriøse, så dem sorterer man fra med det samme.
    har du overvejet nogen af de bedre annoncer på dba der godt nok koster lidt håndører? har du hørt hvad forhandlerne vil give?


  • #13   22. aug 2008 " dem der prøver at få den ned i pris før de har set er useriøse, så dem sorterer man fra med det samme." Sikke noget fis at skrive.. Det gør jeg ofte hvis jeg har set billeder og genstanden jeg skal købe er langt væk, har gjort det så sent som en uge siden på en MC, og købt den efter forhandling... Når jeg byder er jeg sq seriøs..


  • #14   23. aug 2008 Lige på det punkt må jeg tilslutte mig Steffen. Jeg byder heller ikke på noget før jeg har set den!.. Alt andet syntes jeg faktisk også er useriøst

  • #15   23. aug 2008 Jamen så må jeg holde med Juel - der er da ikke noget i vejen med at ringe og byde under forudsætning af at varen er som beskrevet. Så sparer man da også sælgers tid, istedet or at møde op og vide man måske er langt fra hinanden....

  • #16   24. aug 2008 I min verden er det da meget normalt, at hvis der er en " genstand " jeg er intreseret i så følger en hurtig tlf samtale hvor efter man kører ud og ser på varen, hvis alt så er ok SÅ kan vi begynde at handle. MED andre ord syntes jeg at alle bud på sms og mail generelt er useriøse da man jo ikke står face too faceog det jo er lidt nemere at skambyde over sin PC eller tlf end hvis man står og " spaker dæk "

  • #17   24. aug 2008 Dvs jer der ikke vil byde pr tlf/email.. men glæde kører til den anden ende af landet/ til et andet land uden at vide om i kan få varen til den pris i ønsker.. hehe insane.. gider sq ikke køre 2-500km for at komme frem og finde ud af at sælger ikke er til at hugge eller stikke i, og så køre lige så langt hjem igen..

  • #18   29. aug 2008 Hej igen, nu for at gøre lidt ekstra ved salget har jeg oprettet en "salgs-hjemmeside" som jeg kan hevise til i mine annoncer. Og her står alt - tror jeg. Men jeg vil meget gerne høre jeres vurdering om siden, og om der er noget jeg burde have med.
    På forhånd tak
    Hjemmesiden hedder:

    (link fjernet)


  • #19   29. aug 2008 Hej Brian.

    Ja den er fin den side.. Men jeg ved ikke om det vil generer noget mere salg.

    Men må du gerne trække den trailer med båden på?

    Bare nysgerrig for det tror jeg da ikke du må...


  • #20   29. aug 2008 Hej Christian det burde ikke være noget problem, min bil må trække 1700 kg. totalvægt og jeg har trailerkørekort.

  • #21   29. aug 2008 Hold da helt op..

    Har du kunne veje din helt op til 1700 kg...


  • #22   29. aug 2008 Ja den nye mazda 6 2,0 er godkendt til 1500 kg. standard, men har fået lov af Mazda til at få krogen vejet op til 1700 kg. Så det er fint.

  • #23   29. aug 2008 årh jeg troede du kørte peugeot!!

  • #24   29. aug 2008 det gjorde jeg også, for 3 måneder siden smiley

  • #25   29. aug 2008 Der mtte du ikke trække vel?

  • #26   30. aug 2008 det ved jeg faktisk ikke. Peugeot'en var godkendt til en totalvægt på 1500 kg., så den gik vist lige til kanten :-))

Kommentér på:
Hvorfor er der ikke "salg i den"

Annonce