{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Lars Feldt
Lars Feldt
Tilmeldt:
25. mar 2017
Følger: 2 Emner: 3 Svar: 8

Renovering af Kaburator {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Er der en venlig sjæl der kan hjælpe her.
Jeg er ikke den store teknikker i morter dele, men jeg kan til gængæld finde ud af at afmontere og genmontere igen.
Jeg har de sidste par år haft udfordringer med min Sea ray 190 hvor motor gangen ikke har være optimal samt dårlig tomgang det er V8 indbords 220 HK.
Jeg er nysgerrig for at høre om det "bare" er et kaburator problem eller tændingsproblem. Som på billedet viser er den ret tilsodet og strømfordeleren er godt irret til, er der nogen der kan anbefale et sted, gerne på Sjælland hvor jeg kan få renset eller renoveret kaburatoen. jeg tænker tilmed at der skal tilkøbes ny pakning, men hvor er det bedste sted.
vil rigtig gerne høre fra den kloge som skulle have prøvet det samme.
god weekend.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Renovering af Kaburator
  • Lars Feldt
    Lars Feldt Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 8
    #1   25. mar 2017 her billede af strømfordeleren

    profilbillede
  • #2   25. mar 2017 Ultralyds rensning af karburator en nok det bedste, så ind og google en der kan på sjælland ( ved at det værksted i skovshoved gør i det ).
    Fordeler vil jeg skifte samt rotor ( kan se der er elektronisk tændning på , så evt en renbælsning og en let afrensning af ir i huset, så burde der ikke gøres mere der )


  • Lars Feldt
    Lars Feldt Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 8
    #3   26. mar 2017 hej Kim.
    tak for svar, jeg går på nettet.
    hvis jeg skifter rotor, ved du så om den skal monteres præcis samme sted eller er det lige meget.
    ps. kan du anbefale en god hjemmeside for reservedelen?

    hilsen spørgejørgen smiley


  • #4   26. mar 2017 Rotor kan kun sidde på en måde ( der er et hak den glider ned over )
    En hjemmeside kan jeg nok ikke hjælpe med ( jeg er påhængs mand smiley )
    Men hvis du spørge herinde BURDE der være nogen der kan anbefale nogle sider ud over Ebay ( som nok er et standart svar her ), har da læst en del spørgsmål her ang problemer og reservedele, og der plejer da at komme en del svar...
    Prøv at spørge om v8 reservedele i forum, og så self skrive hvad motor, hk, årgang ( evt motor nummer ) , alt der fortæller hvad du har, så kan folk se om det er noget de kender til og om det evt var noget de kunne hjælpe med....
    Held og lykke..... og en god ( problem fri ) sæson, som forhåbentlig starter lige om lidt...... smiley


  • Lars Feldt
    Lars Feldt Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 8
    #5   10. apr 2017 hej Kim.

    jeg har fået den renoveret hos Mercuryparts, meget hjælp somme.

    tak for jeres hjælp smiley


  • #6   10. apr 2017 Er kaburatoren sodet til? Det lyder underligt, soden burde gå ud af udstødningsventilen og ikke tilbage til kaburatoren.

    "Skyder" den ud af kaburatoren? I så fald er blandingen for fed


Kommentér på:
Renovering af Kaburator

Annonce