{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Havneplads {{forumTopicSubject}}

Nu er det snart tid til at båden skal i vandet.
Efter nogle år med trailerbåd har vi fået købt en båd som ikke rigtig er så egnet til trailer og derfor skal der anskaffes en havneplads.

Vi har kig på 3 muligheder.
1. Frederiksværk. Ligger kun 10 min. kørsel fra vores bopæl, flydebro (nem adgang via badeplatform på båden), pæn og velholdt havn.

2 Lynæs. 25 min. kørsel fra vores bopæl., en synes der et eller andet som tiltaler mig ved denne havn. Minus er at der er almindelige broer, dvs. adgang via. stævnen på båden, hvilket fruen ikke er så begejstret for.

3. Frederikssund. 15 min. kørsel fra vores bopæl, men har ikke rigtig dannet mig et indtryk af havnen.

Er der nogen som har erfaring med disse havne?

Hvad er vigtigt for jer når der skal vælges havn og hvor i havnen vil I helst ligge???


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Havneplads
  • #1   27. mar 2017 Vælg absolut den bedste placering. Frederiksværk. Gode forhold. Gode ind og udsejling. Og et sted der hele tiden er mennesker.( modvirker indbrud. Hærværk)



  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #2   27. mar 2017 Er opvokset med båd i Frederiksværk havn og idag har jeg valgt Lynæs havn der er bare så meget mere for børnene at lave og som regel når vi sejler ud sejler vi altid ud af fjorden så rent økonomisk er det også bedre for os vi fortryder ikke vi valgte Lynæs pisse dejligt sted!
    Vi valgte at købe en plads så tæt på legepladsen så muligt da det også var tæt på toiletter smiley


  • #3   28. mar 2017 jeg ville vælge alene på baggrund af tæt på huset og flydebro! det er bare det bedste at ligge ved med større båd smiley

  • #4   28. mar 2017 Jeg er så heldig at jeg ligger langs bolværket på min bro, men kunne godt ønske det var en flydebro nogle gange, så skulle man ikke være så opmærksom på fortøjning altid når vandet skifter.

    Det med at gå ombord via stævnen, kan det ikke ændres hvis du bakker ind på pladsen?


  • #5   29. mar 2017 Tak for jeres tilbagemeldinger.
    Flydebroen tiltaler nu også mig.
    Vi må se hvad det ender med.


Kommentér på:
Havneplads

Annonce