{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.629 visninger | Oprettet:

Flytning af båd, fra én bådtrailer til en anden {{forumTopicSubject}}

Hej Alle !

Jeg står i den situation at jeg vil til at have min båd i vandet, lige pt. står den på en trailer som jeg ikke må køre med, derfor skal jeg have lejet en trailer

Mit spørgsmål er som om der er andre der har prøvet at flytte en båd fra én trailer til en anden, det drejer sig om en 20 fods båd, med udenbords motor

Kan det lade sig gøre?
Eller skal jeg bide i det sure æble, og få en prof. til at komme og hente den med kranvogn ?

MVH
Sebastian


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Flytning af båd, fra én bådtrailer til en anden
  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #1   2. maj 2017 Rul den af på græsplænen og spil den op på den nye trailer.

    Når du kører den af traileren så kør den ned på et par træklodser og sørg for den er stivet af under siderne så den ikke ikke vælter. Brug kiler, bildæk eller byg en lille kort vugge. Derefter kan du så spille den på den anden trailer, omtrent som hvis den når i vandet.


  • #2   2. maj 2017 Som Kasper siger bare rul af på græs - og når der mangler 10 - 20 cm før hækken rammer græsset så bildæk under i siderne så den ikke vælter og så rul videre til den er helt af
    jeg har ikke haft den på bil de gange jeg har benyttet denne metode - så på et tidspunkt "letter" traileren (rimeligt kontrolleret) og det er med til at give en mindre belastning på båden mens den ruller af.
    alt i alt intet problem.


  • #3   3. maj 2017 hvis du kender nogen der har en lift kan du køre den derind og løft båden af og byt trailer


  • #4   3. maj 2017 ..... Eller tag chancen med den ulovlige trailer smiley

  • #5   4. maj 2017 Det er ikke meget kompliceret, rulle båden på en platform lavet af gammel dæk i sammen højede. derefter placere den ny trailer foran og skub den stille og roligt under mens du trækker de gammek dæk væk.

Kommentér på:
Flytning af båd, fra én bådtrailer til en anden

Annonce