{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.108 visninger | Oprettet:

Grill på lille båd. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres holdning til at grille på en lille båd (under 22 fod ca). Tag f.eks. min lille 18 fods bowrider.

Antag at man ligger på åben blankt vand, med motoren slukket!
Synes i det er forsvarligt at stille en grill på den lille badebro i agterende? Er det stik tosset at have ild på sådan en lille båd, hvorpå der er benzin og dermed benzin dampe?

Skal man grille sine pebberbøffer på båden, og leve med den mulige fare der er?

Kender i et alternativ der gør det muligt at grille på en lille båd?

Mvh.
Mathias P


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Grill på lille båd.
  • #1   5. nov 2008 jo jeg synes også det er ok men kun uden på platformen eller linene aldrig midt inde på både men jeg vil sige benzindampe dem køre slet ikke til på en båd da sådan noget skal være et lukket system smiley

  • #2   5. nov 2008 Ud på platformen med den og brug en Cobb grill..

  • #3   5. nov 2008 Nej det er ikke forsvarligt.

  • #4   5. nov 2008 jo det ville jeg mene hvis der den står så man kan skubbe den ud i vandet eller skal man have en pulver slukker og evt noget som beskytter glasfiberen

  • #7   5. nov 2008 Tak for de mange svar.
    Vores båd har udlufning fra motorrummet i siden af badbroen (som ikke er særlig stor). Jeg fornemmer blandet meninger, men overvægt til at det an lade sig gøre. Der kan fint stå en Cobb grill, men er der en anden eller bedre løsning?

    Det hængere sådan sammen at jeg på min htx uddanelse skal lave nogle små projekter. Vi finder et problem og forsøger derefter at løse det.
    Dertil har vi gjort os nogle tanker om at gøre grill på en sportsbåd (mindre båd) lettet og ikke mindst mere sikkert. Vi arbejder en del med at grillen skal kunne stå i boven! Måske enda flyde på vandet.

    Men tak for svaren, det var brudbart at høre jeres mening til grill og sejllads!



  • #8   6. nov 2008 ...

  • #9   7. nov 2008 Det kan der ikk ske noget ved, tror jeg. Det har jeg gjordt på min vens båd.
    Men da kom der en rednings båd ud til os fordi de kunde se røg fra et sted ved motoren, inde fra land.
    Så grillen skal ikk ryge for meget!!!!!!!:-)



  • #10   19. nov 2008 Det kan man da sagtens, vi griller på vores båd med Cobb Grill, det er super og har ikke haft nogen problemer med det. Når man er færdig og har smidt kullene ud, bliver den ret hurtig kold og kan pakkes væk. Plus at man jo kan flytte rundt på den, mens den er varm da den jo ikke bliver varm uden på.


  • alexzander B
    alexzander B Tilmeldt:
    jun 2011

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   1. jul 2011 Med cobb grill er det intet problem, smid den op på dit søgelænder og så spiller det bare smiley den udgiver jo intet varme.

    Mvh Alexz
    www.mb-yachting.dk


Kommentér på:
Grill på lille båd.

Annonce