{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Sejle yacht hjem fra Italien {{forumTopicSubject}}

Vi har købt en Mochi 65 i Italien som vinskole have hjem hurtigst muligt, så vi kan bruge den i sommerferien.
Er der nogle der harvkendskdab til en hurtig og billig måde at få den, enten transporteret eller sejlet hjem på?
Jeg jan evt. Kontaktes på tlf. 28198789 eller mail. Sl@kaffemesteren.dk


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sejle yacht hjem fra Italien
  • #1   10. jun 2017 er det ikke bare en enkel rejser derned og så sejle den hjem ingen bedre måde og lære den og kende på smiley

  • #2   10. jun 2017 Hvis det har interesse kan jeg nok assistere med at få den med fragt skib op men det er en halv dyr operation.

  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #3   10. jun 2017 Hvis du mangler en matros så er jeg klar

  • #4   11. jun 2017 Hvis man har råd til en båd til 5 - 6 millioner, har man så ikke også råd til at få den fragtet hjem ?

  • #5   11. jun 2017 Nu ved jeg ikke hvor i Italien den ligger men det koster omkring 30.000 Euro+ at få en båd på den størrelse på et skib fra Mallorca til Bremerhaven. Hvis den ligger i Adriaterhavet kan man vel gange med 1,5 - 2
    En proff skipper koster 5-6000 DKK i døgnet plus diesel og havnepenge. Den skal jo igennem Biscayen og den engelske kanal så det kan godt tage nogen uger at sejle den hjem.

    Hvis du har købt den hos en broker er det vel lettest at få dem til at klare det, men tror ikke at du skal regne med mindre end 300.000 DKK


  • #6   11. jun 2017 Det altid en god ide at undersøge muligheder og pris for hjemtransport, inden man køber båd i Sydeuropa smiley Har du papirerne til det, ville jeg da overveje at tage turen selv, du kan evt. Invitere Michael A med som letmatros.

Kommentér på:
Sejle yacht hjem fra Italien

Annonce