{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Vandski til børn {{forumTopicSubject}}

Har lige købt disse vandski til min søn på 5 år. Er der nogen der har goder erfaringer og/eller råd de kan dele, har planer om at de skal indvies på onsdag. Trækket er på skinnen der er sat på mellem skiene, så de ikke krydser, og ikke i armene. Der er så en line med håndtag der er sat på træksnoren således han kan holde balancen.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandski til børn
  • #1   17. jul 2017 5 år er måske lidt tidlig?
    Men jeg har god erfaring med nogle tilsvarende. Når børnene bliver lidt øvede kan man fjerne skinnen.
    Jeg kan anbefale at prøve at trække dem lidt rund på græsplænen inden de prøver i vandet.
    Hvis du har mulighed for at starte i nærheden af en strand (sejl væk fra stranden) hvor en hjælper kan stå i vandet ved siden af barnet og hjælpe med at støtte lige i startøjeblikket så vil det også være godt.

    Men ellers bare igang - de kommer (forhåbentlig) til at eksle det smiley

    Billeder af min datter - i 2005 var hun 9 år - men mener vi startede med hende i 2004 hvor hun så var 8 år.
    http://bendix-as.dk/vandski/galleri/min-datter.html


  • #2   17. jul 2017 enig med ovenstående med det tillæg ,at jeg synes det er noget værre skrammel at træklinen sidder i skiene.

  • #3   18. jul 2017 Tak for jeres indspark. Han har selv snakket om det, og hvis det ikke går så prøver vi igen næste år. Enig i at træk i skiene heller ikke ville være noget for mig, men tror at det vil være en stor hjælp i starten når børn skal lære det. Og så kan man jo lynhurtigt lave dem om til almindelige ski. Jeg faldt over nedenstående link der fik mig til at købe dem allerede nu. God idé med at trække ham lidt rundt i haven først

    https://www.tv2fyn.dk/nyheder/19-08-2012/1930/boern-paa-vandski-i-kerteminde


Kommentér på:
Vandski til børn

Annonce