{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.601 visninger | Oprettet:

selandia trailer {{forumTopicSubject}}

står og skal løbe trailer og man hører jo en masse..

er de så skidte de selandia trailere... de er nogenlunde billige??

nogen erfaringer med dem?

var det bedre at spytte lidt ekstra i kassen og købe en evt variant/brenderup? eller måske finde en brugt..

mvh jacob


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  selandia trailer
  • #1   2. feb 2009 læste bare en herinde der skrev at hans selandia så herrens ud efter 1år? men super at hører du har gode erfaringer med dem...

  • #2   2. feb 2009 Jeg har en Selandia P400, og den har jeg været fuldt ud tilfreds med i de 3 år jeg har haft den.
    Tror ikke du får en bedre kvalitet selvom du giver 25% mere for en Varint/Brenderup trailer.
    Du får bare en trailer der er bygget anderledes op mht. ruller og spil.


  • #3   2. feb 2009 Jeg har en 1500 kg Selandia cargotrailer og det er den ringeste kvalitet jeg nogensinde har set. Traileren er ved at smuldre væk pga. råd i taget.



  • #4   2. feb 2009 ellers køb en heinemann.... det er en ok trailer... min er fra 88.. den er ok

  • #5   2. feb 2009 lyder nogenlunde... mit største problem var at jeg ikke gad ha en trailer der var ræve rød efter kort brug.. ´derfor var jeg ude efter nogen erfaringer..

  • René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 38
    #6   2. feb 2009 Min Brenderup er 15 år gammel, og ser ganske enkelt ud som ny, stort set.

  • #7   3. feb 2009 vores selandia er fra 2000 af.. og den virker perfekt.. der er ikke rigtig noget rust at se.. men hvis man alligevel skylder det hele hvergang så kan der jo hellere ikke nå at ske så meget smiley

  • #8   3. feb 2009 har haft 2 og har ikke været tilfreds med dem.. generalt er det rullerne der er for ringe. resten er udmærket.
    de holder der sidder til og holde rullen bøjer bare du kikker på den.
    mine var en 400 og en 450kg begge næsten nye under et 1år
    min kolega har en 2t trailer til hans 21 fods til vinter opbevaring.
    også en selandia. det halve af holder til rullerne og total bøjet.

    så hvis du køber en selandia trailer. så skift rullerne ud eller sæt mange flere på. har ikke haft problemer med andet på dem. men som sagt de var også nye. og kun brugt et par gange.


  • #9   4. feb 2009 Det lyder fint når de skriver om en selandia trailer at den har f.eks. har 4 kølruller, men der står ikke noget om når de skal indstilles er der 4 huller og ikke trinløs som på en Brenderup.

    En anden ting er spillet. På en Selandia sidder det fast på stangen foran helt oppe i toppen. Men hvor mange både passer det træk. En brenderup har spillet monteret på en forskydelig holder.

    Men som alt andet pris og kvalitet hænger sammen


  • #10   23. mar 2009 Hej jeg har en 1300 kg selandia fra 2006 rullerne kan være noget lort med at løbe af akslerne men har købt ny i biltena de dur og passer på de 20 mm aksler og koster en 50 kr stykket + nogle afstands rør 20 indvendig gerne et par mm støre 45 mm lange sammen med de eksisterende skiver virker det super har en nordan 18 med en suzuki df 70 den vejer 162 kg så har købt til at jeg kan lave super ruller i bag for at fordele vægten og selve traileren har jeg intet at udsætte noget på MVH JAN

  • poul n
    poul n Tilmeldt:
    nov 2009

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   19. jun 2010 Jeg er da ked af at hører, at i er nogle som er utilfredse, med Selandia´s
    båd-trailere og også andre trailer´s. Hvis i vil være så venlige at kontakte, impotøren af selandia i Silkeborg, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at afhjælpe problemet.
    Med venlig hilsen
    Poul-Martin
    Sælger hos Selandia


Kommentér på:
selandia trailer

Annonce