{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Hvilken mobil app {{forumTopicSubject}}

Har en Garmin GPSMAP 721XS i båden, men vil gerne kunne sidde hjemme og planlægge en tur via Autoguidance og beregnet tid til destination med cruise speed. Begge dele kan Navionics til IOS som jeg benyttede mig af sidste år og den var egentligt rigtig god. Men så ser jeg at Garmin har Garmin Bluechart Mobile og tænkte at der måske var nogle fordele ved at bruge deres app istedet.
Er der nogen der har prøvet begge? Og kan tale for og imod. Har Garmins f.eks. autoguidance og tid til destination beregning som minimum? Og hvad får jeg evt. yderligere ud af at benytte Garmins ifht Navionics?


Mobil - hvilket abonnement?
I tvivl om hvilket mobilabonnement du skal vælge? Tag et kig på Mobilabo.dk og sammenlign de mange forskellige abonnementer og find det billigste mobilabonnementer.

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilken mobil app
  • #1   3. sep 2017 Talte med en Garmin mand her i weekenden og Garmin Bluechart har ikke auto guidance hvilket er en dealbreaker for mig. Appen kan ellers synkroniserer de ruter man har lavet hjemmefra så set fra den side er appen fin nok. Det kræver "genkøb" af kort selv om du har købt kort til plotter. Lad os bare sige der er plads til forbedring hvilket både han og Garmin supporten jeg talte med i foråret i anden forbindelse siger er lige på trapperne......? Det blev så navionics i denne omgang

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #2   3. sep 2017 Jeg synes egentlig helt generelt ar garmin har ret dårlig support. Både omkring opdatering af firmvare, men også omkring udvikling og fejlrettelser i deres software. Jeg har oplevet dette både på bilnavigationen og på garmin edge som er cykelnav/computer. Det er lidt ærgerligt for jeg synes egentlig deres produkter er fede nok. De mangler ofte bare lige lidt på software siden i forhold til at få mig helt op at støde smiley

Kommentér på:
Hvilken mobil app

Annonce