{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  kaskoforsikring af Jetbåd, hvor???
  • #1   25. mar 2009 din lokale forsikring

  • michael O
    michael O Tilmeldt:
    aug 2004

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   25. mar 2009 jeg har ringet til flere forskellige forsikrings selskaber, men de vil ikke forsikre en Jetbåd.

    hvad gør jeg??? jeg vil ikke hvad "legetøj" for ca 130.000 som ikke er forsikret...


  • #3   25. mar 2009 prøv tryk og alka en af mine venner har ved tryk

  • #4   25. mar 2009 Såvidt jeg er informeret, så hvis den er CE godkendt skal de forsikre den som en alm. båd!

  • #5   25. mar 2009 en ting er at få den forsikret en anden ting er at få dem til at dække hvis du bruger den i et område hvor den er ulovlig. (ligesom din kaskoforsikring på din personbil heller ikke dækker på trackdays og andre baneevents)
    men hvis det er pga risikoen for at få den stjålet mensden står hjemme i garagen eller lign bør det ikke være et problem.
    men det kommer helt sikkert meget an på om den går under difinitionen for vandscooter eller speedbåd.


  • #6   26. mar 2009 Ring til morten, fra jetzone, han har nogle gode forbindelser til forsikringer a jet, og det er ikke så dyrt . nr er 40763630, så er den fikset :0)

  • #7   26. mar 2009
    Men hvorfor en kawa ?? den er langsommer end seadoo rxtx , dyrere
    i indkøb+bruger mere brænstof, ja kort sagt,du bruger flere penge og kommer altid til at ligge sidst :0)


  • #8   27. mar 2009 så meget hurtiger er en rxt/p x jo heller og den kawa 250 jeg har prøvet sejler meget bedre end den rxp jeg også har prøvet og kawa har dejligt meget plads det er jo ikke alle der kun går efter mph






  • #9   27. mar 2009 og rxp/t x er jo heller ikke de hurtigste så hvorfor så købe sådan en når nu er er nogen der er hurtiger

  • #10   27. mar 2009 Simon er ked a at skuffe dig, men kawa vejer 410 kg har 250 hk, seadoo rxtx vejer 372 kg og har 255 hk, og den er bare hurtigere sorry og du skal kun samligne rxtx og kawa sammen , da de er 3 personers maskiner, men rigtigt, der er da meget plads på kawa, og enten er man seadoo mand elller kawa mand ? det er jo helt op til en selv, jeg er bare helt skudt i min , og har ikke set en eneste kawa sejle fra mig sidste år,
    Og er altid frisk på at bevise at jeg har ret, så kom bare an kawa :0)


  • #11   31. mar 2009 jeg mener heller ikke kawa 250 er hurtiger end rxp/t x men at der er andre der er hurtiger ved godt at rxp/t x nok går et par mph hurtiger end kawa men er jo lavet en rigtig fed vandscooter med en lille fræk v6'er med 3xxhk mener det er på den gode side af 350hk og går på den gode side af 80mph og 0-100km/t på 2,xx sec det er jo lige før man skal spændes fast man får nok lange arme hvis man kun fyre den af

  • #12   31. mar 2009 Spørg Ralph.
    baadforsikring.dk






Kommentér på:
kaskoforsikring af Jetbåd, hvor???

Annonce