{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

* *smølf* *
* *smølf* *
Tilmeldt:
1. okt 2005
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 54

at hilse! {{forumTopicSubject}}

hey. jeg sejler med nogle venner på/i en 42 fods sejlbåd hovedsagligt i vejle fjord.. syndes det er generalt med motorbåde at folk ikke "gider hilse" er jeg den eneste der har oplevet utallige gange at stå med roret og føle sig dum? derimod.. så de fleste af sejlbådene både hilser og smiler. kan i forltælle mig hvad motorsejlere har imod sejlbåde?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  at hilse!
  • #1   1. okt 2005 stavefejl er gratis.

  • #2   1. okt 2005 hmm. kunne godt forestille mig hvordan det må være på jet ski ved sidden af en 40-45 fod hehe.. øv øv.

  • #3   1. okt 2005 hvorfor noget sejl båds værk sejler du i? hva størelse snakker vi?

  • #4   2. okt 2005 Jeg syns kun det er når man sejler speedbåd at folk ik hilser.. Når det er for sejl så hilser de fleste..

  • #5   2. okt 2005 Jeg har faktisk oplevet at de fleste sejlbåde i kolding fjord er for snobbet til at hilse dog ik dem alle sammen men syz bare det er lidt pjat at de tror de er mere pga de har store og dyre sejlbåde og så blir for fine til at hilse...

  • #6   2. okt 2005 Jeg hilser altid på alle ude i enner bugt men møder meget tit sejlbåde ( klude både hehe ) som ikke gider at hilse kan nærmest mærke de hader os . Det er meget iriterende da vi jo alle ksal vær der og har lov til at være der . Senest en stille aften gik jeg agter om en sejlbåd til deres onsdag aften kapsejlads , skipper på sejl båden rejste sig og gjorde tegn til jeg skulle sagtne farten men det ville jeg ikke da det giver større bølger så fik jeg en finger virkeligt op muntrende så næst gang for han sku ikke en hilsen

  • #7   3. okt 2005 Hej
    Der vil altid være nogle der ikke gider at hilse, og dem om det.
    Da jeg selv have en sejlbåd hilste alle sejlbåd igen, men efter at jeg fik min Bayliner er der mange der ikke ""gider at hilse mere.
    Men vi må vel også nogle gang erkend, at der findes nogle motorbådsfolk som kommer med en 30-40 knob fart hvor der er tæt pakket med båd, Dette kan bla. ses op igemmen Alssund, disse personer er netop skyld i, at os der sejler i en båd der kan sejle stærkt, har et dårligt ry.
    Og apropos Alssund. Hvor ville det være rart hvis alle holdt til deres styrbords side. I stedt kan man se at folk sprede sig på må og få, så nogle gange kan det være meget svært at komme forbi når de futter af sted med 3-4 knob. Tænk hvis man kørte sådan ude i trafikken


  • #8   3. okt 2005 hmm i trafikken? hehe.. jeg tør ikke forestille mig vigereglerne i trafikken.. eller rettere,, jeg tør ikke..

  • #9   3. okt 2005 er der forresten nogle der skal til samsø i efterårs ferien? smutter selv derrop fra vejle. så håber på god vind og en bedre temperatur..

  • #10   3. okt 2005 Min erfaring er at når jeg sejler i min bayliner hilser sejlbådene helst ikke på trods af at jeg altid viser hensyn (i forhold til visse andre i "USA"både), men sejler jeg i min limbo hilser "alle" hvilket jeg synes er dybt latterligt

Kommentér på:
at hilse!

Annonce