{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Bådtrailer {{forumTopicSubject}}

Har solgt min Selandia 1 akslet bådtrailer, købt en brenderup 2 akslet som viste sig ikke havde stel nummer ibanket. Den havde været stjålet fra brenderup for 4 år siden. Det viser sig at være en special model. De fik de stjålne trailere retur næsten et år efter. Stel nummer og typeskilt blev fjernet og solgt til personalet som havnetrailer og ville ikke kunne synes og muligheden for kørsel med lovlig nummerplade.

Stod med en boogietrailer der ikke måtte køre lovlig på vej.

Hvad er mulighederne.

Mange udtalelser sig glem det, køb en ny trailer, du får den aldrig godkendt mm.

Jeg har en stor kontaktflade og har talt med brenderup, politiet, skat, synshal og ingeniør der alle ikke lige kunne se muligheden.

Nu opgiver jeg jo blot ikke sådan lige.

Min havnetrailer skal til syn i næste uge efter en tur til vejerbod, nyt stelnummer og typeskilt.

Vil Du/ i vide hvordan det lykkes......!!!

Mit gåpåmod, ikke godtage en nej, glem det. Ja sådan er jeg.

Så hvis du har en havnetrailer uden stel nummer og du kan fremvise en købskvittering og bevise den ikke er stjålet og ønsker den måtte køres lovligt med på landevejene, så kontakt mig.

OBS OBS

Der køres fra 15.oktober og året ud en kampagne mod landevejsbådtrailere uden stelnummer på hele Sjællands havne og der skelnes ikke mellem om der er nummerplade på. De bliver taget med også selvom der står en båd på dem. Så sørg for din er i orden. I tvivl om den er, ja så kontakt mig.

Jeg ved hvordan du kan sikre dig mod ikke at miste din trailer.

Kommentarer på:  Bådtrailer
Kommentér på:
Bådtrailer