{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  smøring
  • #1   12. okt 2017 https://www.jamestowndistributors.com/userportal/show_product.do?pid=97522
    Jeg bruger dette til min, og er godt tilfreds, det vaskes/skylles ikke bare af, har hørt at andre har nogle problemer med at de lidt "billiger" fedttyper ( også til marine brug ) ret hurtigt forsvinder da deres vedhæftning ikke er god nok.
    Jeg fik fat i et sæt med en enhåndspumpe..... dette gør at man kan holde tilkoplingen til nipplen samtidigt med at der pumpes, så der ikke lige pluselig er fedt alle andre steder end hvor man vil have det.... et lille plus smiley
    Har søgt efter noget der hedder Prolan.. skulle være et super smøre produkt til bla. trailer og ruller på denne... men har ikke fundet det på patron, så tror ikke det bliver lavet ( endnu ), men hvis det kommer vil jeg da følge det og se hvad folk fortæller om brugen af det ( erfaringer )


  • RAMBO
    RAMBO Online Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 31 Både: 1 Emner: 14 Svar: 1.944
    #3   12. okt 2017 vandfast fedt

  • #4   14. okt 2017 Hvis du har mulighed for at demont styrekabel og hænge det lodret op og lade olie løbe igennem og få det gennemsmurt, når du har monteret kablet igen smør det gerne med lidt vandfast fedt i begge ender , så burde rattet kører dejligt let bagefter.

  • Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jun 2004

    Følgere: 1 Svar: 59
    #6   17. okt 2017 Quicksilver 2-4-C fedt med teflon

Kommentér på:
smøring

Annonce