{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Nicolai H
Nicolai H
Tilmeldt:
15. aug 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Shetland 535 17 fods {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har tænkt mig (fået et godt tilbud) på en shetland 535 17 fods, med en 60 hk. Ville høre om der er nogle derhar erfaringer med denne båd. Den skal bruges til fiskeri og dykning.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Shetland 535 17 fods
  • #1   17. okt 2017 det er en fin båd ,men vek den evt før køb ,da de vist har en svaghed med vand i skrog ,søg evt i forum , mener der er flere der har renoveret , motor som jo er en stor del af en bådpris , kan vi jo ikke udtle os om ,når vi ikke har info om den.

  • #2   18. okt 2017 En af mine tidligere både var en gammel Shetland 535. Jeg syntes den er dårlig indrettet, dårlig plads agter. lav kabine højde. Ja og så er den jo helt fra 1970. Så den havde vi kun nogle få måneder. Ved en Shetland 536 eller 498 få du mere båd for pengene.

  • #3   19. okt 2017 som kim c skriver.... godt nok var der masser af plads på dækket på min, men det var fordi den var forlænget med en motorbrønd ( motorbrønden var rykket bagud og sat på igen ), den sejler godt .. men jeg syntes ikke den var såååå side stabil ved belastning (at man stod i siden).
    Hvis du skal bruge den til bla dykning ... ja så ville det være en fordel med der kan belastes kraftigt i siden ved opstigning, det er lidt bøvlet at kravle over en motorbrønd med udstyr på ! !
    Limbo er en kanon dykker / fisker båd, men den banker noget ved sejlas i bølger ( den fås også i en udgave med en lille kahyt ) .... eller en warrior 165 de skulle også være ret gode, og de sejler lidt bedre end limbo i lidt knolde.


Kommentér på:
Shetland 535 17 fods

Annonce