{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.710 visninger | Oprettet:

Slæbested i Horsens {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Er der nogen der har noget kendskab til et lille slæbested i Horsens, det ligger ved en lille indsø på vej ud til Stensballe strand.

Jeg tænkte om man må benytte det, da der ikke er bom eller kæde for. Og om det kan anvendes til en 19 fods Campion, jeg tænker her på vanddybde??


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Slæbested i Horsens
  • #1   7. jun 2009 kender ikke omtalte sted, men hvorfor ikke bruge det mellem havneservice og den gamle fiskemel fabrik.

  • #2   7. jun 2009 Det var fordi, at det skulle efter sigende være svært, at få parkeringsplads inde ved havnen.

    Og så var det andet tættere på Stensballe og stranden.


  • #3   7. jun 2009 http://www.slaebesteder.dk
    der kan du finde mange steder du kan sætte i


  • #4   7. jun 2009 Henrik A.

    Kender godt den udemærked side, men der er ikke noget om det pågældende slæbested.


  • Jonatan A
    Jonatan A Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   7. jun 2009 Det er nemt at få parkeringsplads...
    Kør ned ved silvan og drej til højre for enden af vejen, så sæt den i den. der kan man altid få en parkerings plads. God sommer


  • #6   8. jun 2009 syntes det er et lorte slæbested det ikke til at få andet en små joller i ved horsens havn fordi det tit er højvandet og så kan man ikke bådde langt nok ned med bilen så traileren kommer langt nok ud til der dybte nok på. har været der nede flere gange og har opgivet det hver gang. og har snakket med en del andre der siger det samme. så nu køre vi til rosenvold

  • #7   8. jun 2009 Kennet O,

    Jeg kommer fra Fyn, men har nogle venner i Horsens, og ville derfor gerne have båden med. Du skriver Rosenvold er det i nærheden af Horsens, eller hvor nærmere bestemt?


  • #8   8. jun 2009 det ligger lidt mellem vejle og horsens. det ca. 20 km fra horsens. men jeg havde nok sejlet den fra fyn fordi du kommer ud i vejle fjord fra rosenvold så det næsten det samme hehe

  • #9   9. jun 2009 Alternativt er der en rampe i snaptun, selv om der heller ikke er specielt dybt derude. Det lille bådelaug nede ved sundet du snakker om er vist ikke åbent for offentligheden, men hvis du tar et par pils med til de gamle medlemmer der måtte være til stede tror jeg ikke det bliver et problem. Spørgsmålet er om det er dybt nok, da det stort set kun er små joller der ligger dernede. Jeg tør ikke sige om du kan få en normal størrelse speedbåd i dernede, og det er for dårligt vejr til at jeg gider gå ned og se efter lige nu smiley

  • #10   9. jun 2009 jesper h. jeg har tjekket hehe og det kun små både der kan gå i desværre smiley

Kommentér på:
Slæbested i Horsens

Annonce