{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.539 visninger | Oprettet:

Codan Forsikring {{forumTopicSubject}}

Til alle Jet-Ski & Vandscooter sejlere:
Jeg har i dag talt med Codan forsikring, som jeg ved at mange af os bruger.
Jeg henvendte mig til Codan, da jeg opdagede at Codan`s båd forsikring for jet-Ski & Vandscootere KUN dækker i de af søfartsstyrelsen godkendte områder til sejlads.
De, Codan, siger at det ikke er nyt, men det er nyt for mig. Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste der har forsikret min maskine i Codan i den tro at den dækker hvis ulykken skulle være ude. Hvor jeg end sejler.
Hvis der er nogen der har spørgsmål kan jeg kontaktes her selvfølgelig, men også på mobil 24495919.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Codan Forsikring
  • #1   4. aug 2009 Men det dækker ikke tyveri eller hvad?

  • #2   4. aug 2009 Hej Matias
    Det der er i spil her er ansvars delen af forsikringerne. Men om det så også betyder at kasko forsikringen ikke dækker hvis du ligger fortøjret udenfor dette område, det ved jeg ikke. Men ring til Codan og tal med Birgit Langhof. Det var hende jeg talte med. Men hur et vist ikke den der ved mest om emnet derinde. Det skulle være en Tonny Borg. Men han er ikke at træffe i øjeblikket.


  • #3   4. aug 2009 Ok. Tak!
    Jeg er simpelthen så bange for at få det stjålet, Man tør næsten ikke tage hjemme fra et par dage uden at spekulere over om det nu er der når man kommer hjem. Så kunne være fedt at få den forsikret!


  • #4   4. aug 2009 Morten, det er lige præcis grunden til at jeg solgte min...
    Gider ikke bøvle med det mere, indtil de måske en dag bliver gjort lovlige...


  • #5   4. aug 2009 hej matias

    de dækker ikke tyveri. der er ikke rigtig nok i DK der gør.. Tryg har en special som "måske" dækker det er med deres egne ord, men de kræver også at du har ALLE din forsikringer hos dem før de vil tegne sådan en.

    grunden til den er kun dækker måske er fordi det kommer an på hvor den er stjålet fra om der har været låst fast og inde og i aftalen står der at den dækker motocross maskiner , ATV´er, (vandscooter) og lignende maskiner så det kommer også an på hvordan man tolker - og lignende maskiner ....

    kan også informer om der er 5 stk i århus der lige har fået en bøde på 1500Kr fordi de har sejlet på deres jetski , selvom de var godkendt de fik at vide det var politiet ligeglade men de skulle ikke betale før den sagen der køre ang vandscooter er afgjort - også selv kun hvis de ikke blev lovliggjort.......
    - Nå ja og politiet kom selv sejlende ud i en jetBÅD :-))


  • #6   4. aug 2009 Okay, Ja for der er noget med at de dækker den hvis man kan bevise den har været lås forsvarligt fast, jeg synes det er så opreklameret, at man ikke må sejle.

  • #7   13. aug 2009 Hej alle jet-drenge og piger m.m. smiley
    Så kunne det lade sig gøre efter jeg har let MEGET længeæ.
    jeg har et forsikringsselskab der forsikrer jetski og vandscooter mod tyveri!!!

    Det køre ind over indbo. jeg har min jetski forsikret for 45.000Kr det koster mig ialt 450Kr om året overni min inbo.
    * det eneste de kræver er at din inbo´s forsikring bliver flytte over til dem.

    - det kommer den til at stå under mønter og frimærker med en anmærkning hvor der står - jetski /vandscooter
    OG DEN MÅ GODT STÅ I EN ANDENS GARAGE BARE DEN ER AFLÅST

    DETTE KAN DU OGSÅ FÅ HVIS DU SKRIVER EN MAIL TIL MIG SÅ KAN JEG GIVE DIG EN REFERENCE PERSON...


Kommentér på:
Codan Forsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce