{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

Limbo både / Limbo 5000 ? {{forumTopicSubject}}

http://limbo.dk/bade/limbo-bade/item/limbo-39

Hej her på BG.

Er der nogen af jer der kender lidt til Limbo 5000. Synes ellers selv den virker i rimelig kvalitet, har i noget i forhold til kvalitet eller noget godt eller skidt om den model ? høre jeg gerne fra jer,
på forhånd tak. !

God sejler sæson til jer alle. !

vh Steen .


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Limbo både / Limbo 5000 ?
  • #1   10. maj 2018 Inden jeg fik min nuværende så jeg bla. på limbo, den har et ret godt ry for stabilitet og styrke i skroget... ( nok også derfor de bruges til / i de lidt mere krævende forhold smiley )
    Der er jo også et kæmpe udvalg af udstyr der er orginalt, hvis jeg havde haft råd til at lægge alt den vil have kostede da jeg købte min... ja så havde jeg nok haft en Limbo idag, men på det tidspunkt vidste ikke hvor meget jeg kom til at bruge på min smiley et dejlig stykke legetøj.. og hvis jeg så lægger alt sammen... ja så er det sgu nok ca det samme beløb idag som jeg har brugt på min.... men det er så kun fordi man ikke kan lade være med at ønske/købe ting og sager hele tiden he he.
    De hører nok ikke til i katagorien fart og vand sjov, men fiskeri ... wowwww masser af dørk plads... god jagt smiley


  • #2   10. maj 2018 Ja, præcis Kim ,det at der er så meget udstyr til Limbo er fedt.

    Det faldt jeg også for da jeg købte min Crescent 506(i øvrigt fin båd) og ville have købt en hardtop til min båd, men kan simpelthen ikke vække Crescent. Har haft 2 forhandlere på sagen uden held ~ de kan heller ikke vække Crescent, så har nu besluttet mig for en anden båd og det kunne sagtens være en Limbo 5000 HT..Tak for dit input 👍


  • #3   11. maj 2018 Har selv haft flere Limbo joller bla. En 19 fods i stil med 5000 modellen, den var ret god kvalitet sammenlignet med min kammerats Crescent 465 trader, og deres Grønlandsmodeller skulle være yderligere forstærket, du skal dog være opmærksom på styrke i skroget betyder høj vægt, og så er Limbo bådene meget enkle/simple og der er ikke gjort så meget ud af alle detaljer i designet, det kan dog også have sin charme.

  • #4   11. maj 2018 Kan meget godt li deres design på Limbo 5000 og mht til vægten vejer Limbo 5000 det samme som min nuværende Crescent 506. Lyder godt med deres kvalitet er i orden ,også mit indtryk af Limbo både .
    Tak for dit svar Morten.


  • #5   25. jan 2019 Hej Drenge.

    Nu er valget truffet det bliver en Limbo 5000 HT til den kommende sæson, lidt spændende at se båden færdig om få uger.
    Så skal den hjem og så skal der monteres motor, div udstyr osv :)⚓


  • #6   26. jan 2019 TILLYKKE med valget, bliver godt at se den herinde.
    Det det fedeste at gå og sætte sådan en ny indkøbt båd op til sig selv, bare det at finde ud af HVOR man skal sætte ting så det sidder som man SELV syntes er optimalt..
    Hele mit kontor er fyldt med ting vi skal sætte på vores ( julegaver og ting indkøbt sådan lidt af gangen ) men både vejr og nogle omstændigheder der ikke var helt planlagt har forsinket opsætningen af det, og nu driller vejret ihhhhhhh ( vi står ude ) men det tager sgu noget tid, men heller det end at sætte ting og borer forkerte huller..
    Pøj pøj med det .... foto foto he he


  • #7   27. jan 2019 Tak Kim.
    Det blir så lækkert at få monteret motor-el installation og det mest nødvendige udstyr, båden skal bruges til kastefiskeri efter lidt havørred samt pilkefiskeri..

    Laver et lille fotoalbum i første omgang.

    Satser på at få båden klar til 1 April med det mest nødvendige, alt afhængig af vejret, som du også selv nævner... ⚓:)



Kommentér på:
Limbo både / Limbo 5000 ?

Annonce