{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.692 visninger | Oprettet:

Jon Brylle
Jon Brylle
Tilmeldt:
16. maj 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Prisbedømmelse af påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

Hej BådGalleri

jeg har en Mercury påhængsmotor fra 1991, 60 hk 2-takter og 3 cylindre, jeg er ikke helt sikker men tror at den har sejlet de 800 timer og den har lige fået fuldt service og udskiftet de ting som skulle udskiftes. Den har power trim og Trim flaps. powertrim er en smule rustet, men ikke noget som betyder noget, ellers er begge dele intakt. omdrejnings tæller følger også med. Har fået service for 13000 lige inden Season start.

Skriv hvad i tror den er værd smiley
Tak på forhånd


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Prisbedømmelse af påhængsmotor
  • #1   16. maj 2014 Brug køb og salg rubrikken

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #3   16. maj 2014 Fjern dit indlæg og opret " køb og salg " annonce. Dit indlæg ER en salgsannonce...LÆS REGLEMENTET

  • #4   16. maj 2014 Hvis det følger fjernbetjening med, så vil den vel kunne indbringe omkring 7 til 8 tusinde....

    Der er så mange gamle speedbåde og påhængsmotorer til salg, at de er meget svære at sælge . . .


  • #5   16. maj 2014 13000 for service godt jeg ikke bruger den mekaniker

  • #6   16. maj 2014 Er jo ikk salg han spørg hvad i tror den er værd

  • #7   16. maj 2014 ville osse ha købt en anden motor istedet for at smide 13 kg efter den

  • #8   16. maj 2014 En ordentlig værksted, ville ikke poste kr 13000,- i en motor der kun er omkring det halve værd, uden at tage en snak med ejeren først, det nærmer sig svindel....

  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #10   17. maj 2014 Du får hermed en UDSTEMME....Tror også du får flere udover af mig. Så held og lykke med salget af din motor på DBA.

  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #11   17. maj 2014 Vil ikke af med min motor, og kan godt fjerne opslaget hvis det er, min mor og eg snakkede bare om hva man kunne få får sådan en gammel motor. Kan godt se der er andre på Dba, men syntes bare de er anderledes end min smiley i servicen skulle der udskiftes en del, tror vist nok det var karburatoren (tror jeg) og nogle andre små dele, og mekanikeren sagde at fe godt kunne betale sig i forhold til en ny smiley stort tak til den som svarede på mit opslag smiley

  • #12   17. maj 2014 Der må godt spørge til hvad ens ting er værd i forum....det er der ikk noget galt med...bare ikke en salgsannonce og det er det jo ikke....men den er nok ikk di 13.000kr vær der er ofret på den... smiley men bare du er tilfreds

  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #13   17. maj 2014 Både og nu når jeg hører at det ikke rigtig er det værd, jeg havde bare fået at vide at en 2 takter skulle man holde sig til, da den var stabil og holdbar i forhold til de nye 4 takter. Men den kan det jeg vil smiley

  • #14   17. maj 2014 den er meget billiger i stumper ... det er den store fordel.. men fuel økonomisk det er den ikke

  • #15   17. maj 2014 Kære forums-medlemmer, Jon B. er helt ny herinde, skal vi ikke give ham en chance.

    Jeg er enig i, at tråden ikke er den mest heldige, men lad os nu alle stå sammen, i stedet for at skændes og skælde ud, så vi alle forsat kan hjælpe hinanden herinde, med de problemer, som vi alle render ind i, før eller siden, som ejere og brugere af vores herlige lystfartøjer.

    Jeg ønsker alle herinde en dejlig sommer på vandet, uanset fartøjstype...

    Velkommen herinde Jon B...


    profilbillede
  • Henrik R
    Henrik R Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 64
    #16   18. maj 2014 Velkommen....Nu tror jeg så også du har fået svar !!

  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #17   18. maj 2014 Mange tak, sletter den her smiley tak for svarene smiley

  • #18   18. maj 2014 Der er ingen grund til at slette noget, alt der bliver skrevet og debatteret her i forummet, kan senere vise sig at være en hjælp til andre medlemmer..

  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #19   18. maj 2014 Okay så lader jeg den være

  • #20   20. maj 2014 Man spørger næppe i en salgs annonce hvad "dimsen" er værd.. Jeg syntes spørgsmålet er 100% relevant.. Især hvis man kigger på det store spænd som motorer er sat til salg til på dba..
    God sæson til alle og keep up the good vibes!!


  • #21   20. maj 2014 8000kr hurtig handel

  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #22   21. maj 2014 Desværre speedy, det er ikke en salgs annonce. Sælger ikke motoren smiley var bare interreseret i at vide hva den var værd. smiley

  • #23   21. maj 2014 Mangler den nu heller ikke.
    Var bare for så du kunne se hvad den kunne koste.

    Men ældre 2t motor koster nu ikke det vilde.
    Var det en 4t var prisen en helt anden.


  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #24   21. maj 2014 Ja okay smiley

  • #25   21. maj 2014 Hvad er der skiftede i motoren siden service er oppe i 13000?
    Jeg gav 7.500kr for 2 motore med olie skift og nye tandremme samt 1 ny skruge.
    Syntes det er noget af en pris du er oppe i smiley


  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #26   21. maj 2014 Tror det var en karburator og så nogle smådele, og så aller øverst ting i motoren der er en rund ting(stor dounut xD) den skulle også skiftes, der er ikke så meget mekaniker i mig så kender ikke helt til delene. smiley

  • #27   21. maj 2014 Så løber det også derop af smiley
    Hvis du er henne og skal have ny tændning og kaburatore og div ting på motoren.
    Det ville jeg så ikke have brugt pengene på sådan en gl svend.
    Men du fik da liv i den igen og den køre smiley


  • Jon Brylle
    Jon Brylle Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #28   21. maj 2014 Ja nu kører den perfect, mekanikeren( groth i rødbyhavn) rådede os til at få den i live igen, men han er også fanboy af 2-taktere

  • #29   22. maj 2014 Jeg har en Mercury 90 hk 2-takt fra 2002 med både powertrim og fjernbetjening og den er jeg lige blevet budt 13.000 for af forhandler - i bytte på en nyere 4.takts til 40.000.

Kommentér på:
Prisbedømmelse af påhængsmotor

Annonce