{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nu med El spil :-)
  • #1   6. jun 2020 der skal da heller ikke være huller. løsne bolte. flyt tårn frem, spænd bolte. kontroller kugletryk

  • #2   6. jun 2020 Er din Bagbro ikke med U-Bøjle og to Møtrikker der holder bagbroen på Rammen..
    Evt Billeder..
    Vil mene du mener, at du skal ha flyttet hjulene frem så vægten på trækket kommer til at passe..

    Hilsen BL.


  • #3   6. jun 2020 Jo den er med U bøjler, den del har jeg styr på, det var mere om der var nogle ting man skulle tage højde for eller om der var nogen fælder smiley

  • #4   6. jun 2020 Når akslen er flyttet, skal bremse stangen justeres tilsvarende. Jeg satte nogle streger med en tuschpen på vangen i hver side, så var der noget at måle ud fra, inden jeg gik igang..

  • #5   6. jun 2020 Den trailer jeg har nu er en variant, og der er beslag med huller på vangen så der er grænser for hvor lang frem/tilbage den kan flyttes, og bremse kabler sidder fast på tværvangen på selve rammen, så der er heller ikke nogen bremse stang at justerer ved aksel flytning, dan stangen er med fast længde og kabler udgør justeringen ved at lægge i en bue.
    Den gamle trailer var med stang der skulle justeres med at skære i en gevindstang.
    Det eneste der er lidt arbejde i er at få det rigtige kugletryk, husk at fylde alt det i båden du tager med ud, så du ikke lige pludselig får en gumpetung/front tung trailer med alt udstyr ( vores har tanken bag, så det er ca 90 kg der skulle tilføjes bagerst, og det er altså meget når den hænger et stykke fra akslen ).
    Brug IKKE tårnet til at justerer vægten, men kun til at placerer båden korrekt på traileren.


Kommentér på:
Nu med El spil :-)

Annonce