{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  drengerøvs aften så er det snart tid igen
  • #1   11. maj 2016 Hvorfor helt nede i Skælskør ?????
    Der er fandeme da langt at køre


  • #2   11. maj 2016 så bliv væk hasse.....

    søren. der er ikke aftalt ret meget...vi stævner ud fra næstved kl 10 hvis vejret er til sejlads.. med minimum 3-4 både. så lander vi i skælskør senere og mødes med morten og lasse L plus alle andre som vi være med


  • #3   12. maj 2016 att: Mekanikles
    Hvad fanden er det for en fjentlig / negativ betonet kommentar at komme med ????
    Jeg mener bare at det er skide ærgerligt at det er så langt væk for der ser da skidt festligt ud og jeg ville sgu gerne deltage men syntes bare at det er langt at trække trailer og når træffet så slutter ved midnat er der satme laaangt hjem


  • Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jun 2004

    Følgere: 1 Svar: 59
    #4   12. maj 2016 Jeg kommer hvis vejret er til det, sejler ud fra Nyborg

  • #5   12. maj 2016 Ta' det roligt Hasse smiley Meka mener det ikke så slemt - men du brokker dig hvert år og der er stadigvæk ikke nogen der har flyttet skælskør smiley desuden så har du da ikke længere end f.eks. mig. så det er bare et spørgsmål om vilje eller ej - JA det er eddermame langt men det er også hyggeligt og sjovt at sætte rigtige ansigter på et par eller 7 af de brugernavne man møder herinde.

    - så god næstenæste fredag allesammen og ses vi i skælskør så er det fedt. smiley

    er der iøvrigt ikke lige en der gider tage en 11"x23" propel med 13 splines til en 8cm gearkasse med så gir jeg en bajer :):):)


  • #6   25. maj 2016 er der nogen der ved om der igen er "ÅBEN" slæbested i skælskørhavn til drengerøvsaftenen??

  • #7   29. maj 2016 det var sgu en fed dag.. perfekt sejlvejr og minimalt med problemer på maskinparken..speedy skulle lige have lidt hjælp det sidste stykke ind til skælskør. men fik da liv i den igen... første gang den laver ballade.... alt andet spillede 100%.. synd for sørens kammerat at motor gik død.. håber alle havde en go dag... vi havde i hvert fald... hilsen team omc marine

  • #8   30. maj 2016 Ja det var Sgu noget lort, MEN en KÆMPE tak til Meka og Lasse der hjalp med at transpotere og diagnostisere og til Carsten der skaffede slanger. Vi kom hjem godt trætte ved 01:30 tiden og har efterfølgende kunne konstatere at der ikke er hul igennem i statorene (flere hundrede kiloOhm mellem blå og rød (og blåhvid og rødhvid)) heldigt at den først stod af da vi tøffede rundt i havnen i tomgang - og ikke på havet udfor fjorden i fralandsvind smiley .

    TAK DRENGE i ringer bare hvis i en dag er i vanskeligheder på min side af sjælland..


Kommentér på:
drengerøvs aften så er det snart tid igen

Annonce