{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

ind og udstemning af både {{forumTopicSubject}}

Sidder og tænker på hvor grænsen for jer er. Hvad angår indstemning? for det sker at bådene der skal stemmes ind næsten har lige mange ind som ud stemmer. kan se at BG'S krav ikke altid bliver fulgt, men at bådene alligevel kommer ind. hvad får jer til at vælge hvad i nu vælger?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  ind og udstemning af både
  • #1   21. jun 2016 Der skal være minimum 5 billeder af båden. Der skal mindst være 1 billede hvor man kan se hele båden. Der skal også være billeder af båden indvendig, "nede" i båden.
    Og så skal der være en "rimelig" tekst. Alle kan beskrive bådens dimensioner og andre "tekniske" date, og beskrive lidt om udstyr.
    Dette er min "rettesnor".

    Så eks. 5 nærbilleder af detaljer på båden sammen med en "tynd" beskrivelse er en "no go" fra mig.


  • #2   21. jun 2016 Hvad med projekt både... evt både der er splittet ad i atomer.

  • #3   21. jun 2016 det er individuelt for mig , hvis du fx oprettede et vrag af en træbåd ,med 7 foto og som projekt , ville jeg stemme den ind ,og udstemmer giver jeg aldrig

  • #4   21. jun 2016 Jeg er også tilbøjelig til kun at stemme når jeg stemmer båden ind. Syntes nogle gange folk reagerer voldsomt når man stemmer ud. også selv om man egentlig nok har ret i det når man gør det. Jeg har lidt svært ved projekt både. for mange af dem kommer ikke længere end til drømmen om at lave den. Vi ser også undtagelser.... men jeg ville gerne have en regel om at båden kan sejle.. projektet kan jo oprettes i et album og så som galleri når den er klar. Det ville eliminere de strandene gallerier.

  • #5   22. jun 2016 Nu har jeg godt nok ikk en båd stemt ind, måske oz for dårligt, men jeg vil gi wessel ret, projektbåde bør blive i et album til de er færdige.. En sejlklar og brugbar båd kan stemmes ind, så kan der altid ligges billeder ind af løbende ændringer / mindre renoveringer..

  • #6   22. jun 2016 Jeg har det sådan , projekt både der ellers er sejlende i rimelig stand og oprettelsen er ok med billeder og linjerne udfyldt .... Så er det ok fra min side ..☺

    men hvis der hverken er motor eller sejl og båden står tilfældigt hen under en bukket carport stemmer jeg ikke båden ind ...det trods alt et galleri ☺ som jeg selv har meget glæde af


  • #7   22. jun 2016 et sejlende projekt er jo også fint. Det er projekter der ikke sejler egentlig også, hvis der så bare sker noget. Men det kan man jo ikke vide når man skal stemme.

  • #8   22. jun 2016 Wessel , det er jo det der er svært at skelne imellem når man stemmer på de forskellige både ...
    Nogle af dem burde klart ligge i et fotoalbum , men tror måske også at nogle nye brugere for lagt dem ind galleriet ved en misforståelse ?


  • #9   22. jun 2016 både og for jeg har mere end et par gange stemt dem ud. Men samtidigt anbefalet dem at oprette et album til båden var færdig. Det har de taget meget forskelligt!!

  • #10   22. jun 2016 Ja, det samme har jeg også prøvet ...og det er jo ikke for at fornærme nogen , bare blot til info til brugeren ☺

  • #11   22. jun 2016 præcis Steen.

  • #12   22. jun 2016 Hvis man ikke har oprettet en båd kan man ikke oprette et album... (Sådan er det ihvertfald på hestegalleri)... Sikkert derfor mange opretter projekter.... Har selv oprettet et, og hun kommer i vandet her i sommer, men har ikke fået oplades billeder, men de er taget... smiley

  • #13   22. jun 2016 Stemmer dem ind der overholder reglerne og bliver squ lidt tvær over dem der stemmer ud pga manglende tekst/lidt tekst, hvis der er fine billeder (taget forskellige dage) da det jo er et galleri og ikke en roman... smiley

  • #14   22. jun 2016 Det ville i så fald give ret god mening vandhunden.. forklarer så hvorfor der er så mange projekt både.

  • #15   22. jun 2016 der er jeg ikke helt enig vandhunden. men Detmer jo også kun fint at alle ikke deler samme synspunkt. det er jo ret nemt lige at finde str på sin båd. et kig på motoren fortæller hvad man skal skrive i det felt osv. men jeg vil så give dig ret i at man ikke behøver at skrive en hel roman under bemærkninger. men igen folks eget valg.

  • #16   23. jun 2016 Personlige har jeg kom til denne beslutning at jeg stemmer ikke nogen ud , alle som tager initiativet til at opload et billede af deres vrag/guldklump er velkommen . hjemmesiden kun trives hvis der er ny medlemmer, mand vinder ikke noget med at skræmme ny folk væk, selvom der er mangler vil Jeg stemme dem ind og giver dem rådet til at tilføje info eller tage bedre billeder.

  • #17   23. jun 2016 egentlig også en god synsvinkel Kenneth.

  • #18   25. jun 2016 Tænker lidt på hvad Kenneth skrev. hvis nu man indstemmer alt fra vrag til guld. vil det så ikke blive lidt kvantitet frem for kvalitet? vil det i virkeligheden ikke skramme nogle af de seriøse brugere væk. Jeg skrev et indlæg i sin tid om inaktive brugere. lidt chokerende tal. Det kunne være spændende at kigge lidt på tallene angående projektbåde der er blevet færdige. på den anden side har Kenneth jo også ret, nye brugere er jo godt, hvis de bare er aktive. .

  • #19   25. jun 2016 For mig er det fint nok at stemme et projekt/vrag ind - men der skal alligevel være både ordentlige billeder og tekst.
    Hvis man ikke evner at tage sig sammen til at skrive lidt om projektet/båden og tage mindst 5 gode billeder, så er man i min verden ikke seriøs om det alligevel - og så får de en "ud-stemme" af mig smiley


  • #20   25. jun 2016 Ja en god beskrivelse og nogle gode billeder ville jo også fortælle lidt om hvor seriøse folk er om sit projekt. Det har vi da også nogle eksempler på.

  • #21   4. jul 2016 pt er der en båd der måske bliver stemt ind.... der er billeder af 3 forskellige både. Syntes det er useriøst.

Kommentér på:
ind og udstemning af både

Annonce