{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ca pris på sprayhood?
  • #1   18. aug 2019 Lars fra Næstved skumlager

  • #2   19. aug 2019 Prøv at ringe til https://www.kalechesmeden.dk ( ligger godt nok i nord sjælland ) mener han har en prisliste over det han har lavet indtil nu, og hvis nu han har lavet en til en magen til din ... ja så har han jo alle mål og sikkert skabeloner til at ligge og skære efter, det må vel på en eller anden måde komme kunder til gode da alle mål ER taget og det så på den måde er hurtiger ordnet ...
    Min er ikke en spray hood men en hel dækning af agter dækket, fik at vide at den kostede 12,5 kilo smiley smiley smiley smiley smiley smiley da den blev lavet hos ham, men kæft den passer bare PERFEKT og er virkelig godt lavet, sidder stramt og godt overalt, har set andre i samme stil, hvor fæste punkter til båden var 2/3 dele af hvad der er på den han har lavet til vores.... okay kvalitet koster MEEEEEN 12,5 kilo ... så vil jeg mene at den var betalt smiley smiley smiley
    Her er lige et lille foto af den jeg taler om, der er lidt detaljer på det arbejde der er udført, bla. et lille skørt ved motor så man kan komme til motoren uden at skulle løsne det hele og det skørt gør også at der er lukket helt af til agter.
    ( skylder lige at sige at den bule der er i stoffet bagved ved motor, ja det er vores køle kasse der buler stoffet op/ud )


    profilbillede
Kommentér på:
Ca pris på sprayhood?

Annonce