{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Fletcher arrowflash 15 {{forumTopicSubject}}

Hej alle båd ejere ,har en speedbåd men har problemer med at den krænger til bagbordsside , når jeg begynder at plane . Det omkring 20cm den krænger.
Jeg har en mercury 90hk 4 takt motor på . Den er off center monteret , og har prøvet alt med vægt og at justere finnen.
Er der en her inde der kan hjælpe mig for har bare opgivet helt .
Håber i har spørgsmål . Kan evt godt smide billeder op hvis i vil se monteringen .


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fletcher arrowflash 15
  • #1   30. maj 2016 Krængningen skyldtes, som du sikker ved, fordi propellens omdrejningsretning, tvinger den til modsat side, at dens retning..

    Den er 2 forholdsvis nemme og billige måder at fixe problemet på, den ene er med en ca. 50 kilo tung sandsæk, som man skubber helt ud til siden, for at modvirke krængningen, og den anden, og nok bedste måde, er med Smart Tabs.

    Du kan læse masser af tråde herinde, om netop Smart Tabs, og deres virkemåde...


  • #2   31. maj 2016 det jeg mente på facebook var at skrive en privatbesked til en af dem der har sån en båd. der er rigeligt af dem med 90hk. http://www.baadgalleri.dk/galleri/sogeresultat?search=arrowflash for at høre om de har deres offcentermonteret eller har døjet med lignende problemer.

Kommentér på:
Fletcher arrowflash 15

Annonce