{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Er det fint eller duer ikke? Speedbåd {{forumTopicSubject}}

Er blevet tilbudt en 14 fod speedbåd med en Johnson 115 hk kværn bagpå. Hvad Skal jeg være OBS på? Der er ingen info på det. Trailer fra 09 med i prisen på 17000. Er det noget jeg skal holde nallerne fra? Skal jeg kigge på noget andet? Den har power trim


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Er det fint eller duer ikke? Speedbåd
  • #1   20. jul 2016 Er der plade og papir på traileren kan jeg ikk se noget galt i det hvis du gerne vil eje båden...

  • #2   20. jul 2016 Det er der. Hvad der bekymre mig er højden på kanterne, den lidt ældre motor og den tunge bagende den jo får

  • #3   20. jul 2016 En gammel motor kan sagtens køre godt hvis den er passet fint... Og kanten på båden... Det er der nok ik nogen panik over... Min har heller ik så højt fribord

  • #4   20. jul 2016 Er motoren ikke unødvendig stor til 14 fod?

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #5   20. jul 2016 Jonas c: Jo efter min mening. Den er sikkert ikke særligt harmonisk og den er sikkert også svær at styre med fuld gas. Du skal passe på med at tage gassen for hurtigt af osv, men hvis man vil sejle stærkt er det jo et offer man må bringe. Hvis motoren ellers er iorden sejler den ekstremt stærkt den der.

    Jeg har haft begge typer både. De meget hurtige med for meget motor og dem hvor det er afstemt efter skroget. Nu er jeg også ved at blive gammel (32år) og har børn osv og efterhånden foretrækker jeg egentlig det er lidt mere harmonisk og så kan jeg godt leve med ikke at kunne sejle 50+ knob


  • #6   20. jul 2016 Jeg gider bare ikke at spidsen står lodret

  • #7   20. jul 2016 Eller at det er direkte farligt. Min første båd

  • #8   20. jul 2016 Jeg vil egentlig bare gerne kunne slæbe en tube. Skal man passe på med at komme for langt ud ned denne type båd? Tænker en fjord

  • #9   24. jul 2016 Når du skyder tuben ud til siderne sejler båden ikke ret stærkt og tror ikke en enkelt tube kan tage magten fra den.
    Tror tilgengæld den kan tage magten fra dig, båden er ikke farlig med den rigtige "pilot" men som nybegynder kan den meget hurtig blive det.
    Når min skal sælges bliver det ihvertfald ikke til en nybegynder.


  • Tim J
    Tim J Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   28. mar 2017 hej er den til salg??


Kommentér på:
Er det fint eller duer ikke? Speedbåd

Annonce