{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Jonas H
Jonas H
Tilmeldt:
18. jan 2017
Emner: 2 Svar: 3

Køb andel i begynderbåd med ung mand fra aalborg {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg hedder Jonas og er fra Aalborg, og jeg påtænker at købe en båd denne vinter. Jeg har kun en sæson erfaring, men er allerede fanget af de eventyrer der ligger i sådan en båd. Jeg har været ude og kigge på nogle forskellige både i Nordjylland og er ved at få en fornemmelse af hvad det skal være for en. Jeg er pt. studerende og skal være det de næste 5 år frem. Jeg er derfor på SU og tænker at det kunne være rart ikke blot at dele omkostninger osv. men også oplevelser.
Bådene jeg har kigget på ligger i prisklassen 12-25.000 og er fra 20-26 fod. Gode, solide begynderbåde med masser af muligheder.

Er du fra Aalborg(området) og tænker du vil købe en andel, sammen med en ung mand, eller kender nogen der er. Må du meget gerne give mig et praj.

Fang mig på 30 11 51 57.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb andel i begynderbåd med ung mand fra aalborg
  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 2 Svar: 3
    #1   18. jan 2017 Eller er der nogen der kan give mig nogle råd om, hvor jeg kan finde andre interesserede i at deles om en båd i Aalborg

  • #2   18. jan 2017 Jeg ser jævnligt folk der ønsker at sælge en anpart i deres sejlbåd.
    Men du kan egentligt få en båd i den prisklasse du ønsker.
    I dag så jeg en til 3300 kr. som jo næsten er gratis + den er sejlklar og ligger i vandet.

    http://www.dba.dk/sunpeer-22-aarg-1974-22-fod/id-1030653738/

    Men til en 12000-25000 kr. kan man godt finde en ok sejlbåd i 24-28 fods klassen, jeg vil nok gå efter noget der virker nogenlunde fra starten så du ikke skal ud i et renoverings projekt.
    En båd med udenbordsmotor er nok at foretrække hvis vi snakker økonomi, da man nemt kan smide en ny på hvis den gamle står af.

    Hvis du er til motorbåd kan man også godt finde en ret fin en til billige penge.


  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 2 Svar: 3
    #3   19. jan 2017 Ja tak. Jeg ved ikke om jeg ikke har udtrykt mig klart, men det er ikke så meget det jeg spørger om. Jeg har jo som sagt set en del både til den prisklasse som er i god stand, så jeg er godt klar over hvad man kan få til de og de penge. Det var mere om der var nogen helt konkret der kunne tænke sig at være med på at se nogle flere og evt. købe den sammen

  • #4   19. jan 2017 Måske du skulle skrive om det er speedbåd, motorbåd eller sejlbåd smiley

  • Jonas H
    Jonas H Tilmeldt:
    jan 2017

    Emner: 2 Svar: 3
    #5   19. jan 2017 Så havde jeg ikke udtrykt mig klart nok. Sejlbåd

Kommentér på:
Køb andel i begynderbåd med ung mand fra aalborg

Annonce