{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Tonni J
Tonni J
Tilmeldt:
18. dec 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Rundt om fyn kano, kajak eller andet? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg overvejer at få fat i en kano eller en kajak til at sejle rundt omkring ved fyns kanter for at fiske og tage på ture. Da jeg godt vil have min tipi med samt en masse andet tungt og fyldigt grej ville en kano nok bedst klæ mit brug. Men jeg ved ikke om en kano er egnet til sådan et brug rundt om fyn, jeg kommer ikke til at sejle å systemer kun hav..

Er der nogen der kan guide mig lidt, måske har i anden ide til sejladset som kan virke til mit formål?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Rundt om fyn kano, kajak eller andet?
  • Paul Erik A
    Paul Erik A Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Svar: 7
    #1   2. jan 2018 Skal du have meget udstyr med så er kano nok at foretrække eller skal du slæbe en extra kajak med efter den du selv sejler i

    Hvis du ikke er vant med kajak så ville jeg nok ikke satse på kajak til længere havtur ..


    En kano kan forholdsvis nemt gøres meget mere stabil og utrolig sødygtig
    1-2 pontoner og nogen lange pinde/rør ud til siden evt. begge sider så kan den IKKE kæntre hvis ellers man tænker sig lidt om


  • Tonni J
    Tonni J Tilmeldt:
    dec 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   19. jan 2018 Paul Erik A:
    Det er også sådan jeg tænkte, en Kano kan man jo som du siger smide pontoner på og udbygge den klar til el motor hvis det skulle være at fortrække senere.

    Men jeg er bare i tvivl om kanoen er stabil nok platform til hav brug uden pontoner,


Kommentér på:
Rundt om fyn kano, kajak eller andet?

Annonce