{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kan min båd klare større motor?
  • #1   16. mar 2010 jeg vil mene at den uden problemer kan tage 15-20hk

  • #2   16. mar 2010 Det ville jeg også mener at den burde... Jeg har en 25 HK på min og den tror jeg bestemt ikke er bygge så solidt i hækken som din..

  • #3   16. mar 2010 Jeg ville heller ikke være nervøs for 50 hk på den båd

  • #4   16. mar 2010 ja jeg ville ikke være nervøs for 400 hk ! jeg skal jo ikke sejle i den !
    Men før man svarer på sådan noget skal man måske lige kigge på båden ? det er jo en deplacement båd så hvis bare der er heste nok til at trække den frem , er der jo ikke grund til større motor den kommer ikke til at sejle stærkere alligevel.
    men ja en 15-20 hk motor ville da være fint , hellere end ny 15hk end gammel 20 hk smiley


  • #5   16. mar 2010 din båd kunne forøvrigt godt ligne en mayland , prøv at kig på de andre herinde og se om ikke det kan passe.

  • #6   16. mar 2010 Michael B : Det er sgu da ikke en deplacement båd, prøv at tage et ekstra kig på hækken og bagenden i det hele taget. En af mine venner har en båd hvor skrogfaconen ligner denne båd meget og den planer helt fint med 25 hk også 15 hk.

    Thomas H : jeg kan ikke se nogle problemer i at du sætter en 15-25 hk på din båd, jeg tror en 40 hk vil passe godt især hvis i er mange i båden, hvis du vil have lidt fart på smiley



  • #7   16. mar 2010 Peter a : hvor kan du se hæk og bagende ? (hvilket foto ) jeg mener den ligner en mayland som ikke er en planende båd .

  • #8   17. mar 2010 der er et billed der viser bagenden, man kan til og med se at den 8 hk siddder på en forstærket plade, du kan godt sætte 15-20 hk på den, det er jo nok ikke fordi du vil bruge båden til vandsport og race, (det fornemmer jeg lidt) du vil få en meget hyggeligere sejl tur med 15-20 hk da den 8 hk nok larmer en hel del fordi den er på overarbejde.

  • #9   17. mar 2010 nu var bunden af bagenden ,jeg mente, da det bla er der vi kan se om den er planende. men som jeg skrev tidliglere ville jeg også sige 15 -20hk ville være godt.

  • #10   17. mar 2010 Martin N har helt ret. 8´eren larmer meget når den får fuld knald.
    Jeg skal ikke sejle stærkt. Kun hyggesejle, uden alt for meget larm.


Kommentér på:
Kan min båd klare større motor?

Annonce