{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.489 visninger | Oprettet:

Torben J
Torben J
Tilmeldt:
24. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

40 hk yamaha! strøm? {{forumTopicSubject}}

hejsa(= mangler sku lidt ekspert hjælp! har en 40 hk yamaha fra 04. d er en 2takt og ingen autolube men der er 2 grønne ledninger der kommer ud under ( svinghjulet) og har målt lidt på dem og tror det er veksel strøm der kommer ud af dem! hvad skal der til for jeg kan koble dem til et bat og lade på denne måde? er ik en ørn inden for strøm så hvis der er nogle der ved hvad jeg skal bruge og evt ca priser på dele ville d være perfekt! på forhand tak(=


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  40 hk yamaha! strøm?
  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   24. maj 2010 okay erik! og tak. diagram osv er det hos en forhandler jeg kan få dette? har søgt lidt på nettet men uden held!


  • #2   24. maj 2010 Køb en regulator til en Scooter.
    koster 100kr. Har brugt det et par gange, regulere ned til 14 - 15V jævnstrøm.

    Købt i Thansen.
    Har lavet et diagram hvis det bliver nødvendigt.


  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   24. maj 2010 tak for dit svar. okay! bare den regulator i mellem motor og batt og så er alt som d skal være? har undersøgt på nettet og har fundet ud af d er en 99er og det er veksel strøm den laver da der ik er en omformer i den!

  • #4   24. maj 2010 Nemlig, man tager bare den ledning der kommer vekselstrøm ud af, slutter til ensretteren/regulatoren, og så videre til batteri.
    Der skal så lige en stel på ensretteren og motoren.


  • Torben J
    Torben J Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   1. jun 2010 okay stefan! jeg prøver og rode lidt med det! og takker for din hjælp (=


Kommentér på:
40 hk yamaha! strøm?

Annonce