{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

betong i bunden af min båd {{forumTopicSubject}}

jeg har været igang med mit vinter projekt, men jeg er stødt ind i noget betong ligende matriale i bunden, mit problem er at jeg gerne skal ha båden af den trailer som den står på, så jeg skal gerne ha alt vægt ud.
Er der nogen som ved hvad det er som er i bunden af båden, hvorfor det er der? og hvad kan jeg evt bruge til at lægge i igen?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  betong i bunden af min båd
  • #1   26. okt 2010 http://www.baadgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=1563

    her er lige et par billeder af det, beklager at det roder, satte kæresten til at ødelægge alt som var råddent.


  • #2   26. okt 2010 Det ku godt ligne at det er beton du har i kølen og det er der nok for og gøre båden stabil når den er i vandet. Så den ik "ruller" så meget når der er lidt bølger. Så hvis det ik ser ud til det fejler noget så ville jeg lade det være hvis jeg var dig. Mvh Anders

  • #3   26. okt 2010 ja det er sikkert beton og som anders siger er det for at gøre den stabil, jeg har selv sat en fiskekutter i stand for et par år siden og der var det også i, og med en masse jernklodser støbt ned i, det er noget være lort at få ud så det sidder der endnu smiley

  • Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 15
    #4   26. okt 2010 Det god ved at bruge beton som kølvægt, er at den flyder ud og tilpasser sig området, det hældes i, så det ligger fast og stabilt. Løs kølvægt har gennem historien kostet mange skibe livet.

Kommentér på:
betong i bunden af min båd

Annonce