{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

martin s
martin s
Tilmeldt:
4. jul 2010
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86

strøm hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej drenge... mit speedbåds projekt er ved og være ved vejs ende og nu skal jeg bare have samlet alt strømmen. fra motor til batteri osv.. men det gik lidt for hurtigt for drengene med og få det pillet fra hinanden, og nu ved vi sku ik lige hvilken ledning der skal være diverse steder, håber nogen kan hjælpe, motoren er en 40hk mariner.. ældre model
og et yamaha mariner tændingslås

(link fjernet)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  strøm hjælp
  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #1   3. nov 2010 (link fjernet)

  • #2   3. nov 2010
    Hvad med at kigge tilbage på dit tidligere indlæg, der har jeg lagt svar på alle dine spørgsmål.
    Du har endda selv kommenteret et.



  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #3   4. nov 2010 Andre w - problemet er egentlig at når jeg drejer nøglen så starter motoren ik, det er bare det der undre mig, fordi når jeg trykker på shoker knappen så kan jeg høre den får shoker, og jeg vil da mene at motoren burde køre rundt når jeg drejer nøglen... selv om jeg ik har sluttet benzin til

  • #4   4. nov 2010 Hej igen,
    Når du har strøm til chokeren skulle der være strøm på systemet.

    Under karburatoren er der en neutral kontakt, gearvælgeren skal være i frigear ellers er neutral kontakten aktiveret så du ikke kan starte motoren. Prøv at rokke lidr frem og tilbage på gear vælgeren mens du har drejet nøglen til start så skulle starteren reagere.
    Hvis ikke starteren reagere på dette er du nødt til at demontere neutral kontakten, du trækker de 2 korte brune ledninger ud af samlingen ved neutral kontakten og forbinder de 2 lange brune du trak ud ved samlingen ved neutral kontakten, nu går du uden kontakten og starteren skal reagere når du drejer startnøglen.

    PAS PÅ propellen hvis motoren starter den KAN stå i gear.


  • martin s
    martin s Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 29 Svar: 86
    #5   4. nov 2010 Okay.. det prøver jeg... tak

Kommentér på:
strøm hjælp

Annonce