{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

ny gps/ekkolod {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg er på udkig efter en ny gps / ekkolod i en
Har set lidt på denne model ( Standard Horison cpf-180i)

som jeg vil kunne købe til omkring 6000 kr. inkl. kort og hæk transducer

6500 inkl kort og med genemført transducer.
8000 kr.inkl. kort genemført transducer og ais modtager.

Jeg vil høre om der er nogen der har den ?
Er den noget værd ? kan læse mig lidt til at den har fået gode anmældelser i udlandet. men ikke mange forhandler dem i dk.

Eller er det noget helt andet i vil anbefale til max 10.000 inkl ais/transduser/gps/kort/ekkolod


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  ny gps/ekkolod
  • #1   7. apr 2011 garmin 720 s kan du få for ca. 11000 i kolding marine center. det er den bedste plotter der findes. synes jeg i hvertfald.

  • #2   7. apr 2011 Hvis du kan få en plotter inkl søkort, transducer og AIS modtager til 8000 ville jeg købe det sæt.

    Jeg forhandler O'Chart og Furuno, og jeg kan ikke hamle op med den pris selv om jeg giver maks rabat.


  • #3   7. apr 2011 Jeg kan lave en O'Chart 5 inkl en RO4800 VHF med indbygget AIS plus VHF antenne samt MW søkort for 10.995 inkl moms!

    Det er den billigste måde jeg kan kombinere med en AIS.


  • #4   7. apr 2011 hvid du vil have begge ting i et apparat vl jeg ikke gå under et 7`tommer .
    bliver svært og se begge dele på den lille skærm
    garmin 720s er et godt bud som jesper er kommet med . kan vise ais men det kræver en estra ais modtager . garmin 720s kan findes til ca 9500 + transduser ca 1000 + ais modtager 1500 kr + kort fra 1500 . så lidt mere end 10000
    nicolai


  • #5   8. apr 2011 Hej tak for jere bud smiley jeg har tænkt på 720i synes bare der er en pris der skal overvejes smiley

  • #6   8. apr 2011 Hej Rune

    Lyder som en god handel. Vil meget gerne benytte mig af det smiley sender du mig et pm med lidt mere Info smiley mange tak smiley


Kommentér på:
ny gps/ekkolod

Annonce