{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

JETSKI HJÆLP!!!!!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey boys... jeg var ude på vandet i går og fyre den lidt af... men desværre bliv mit motorrum fyldt med vand eller det vil sige 30% 40% måske, det viser sig at det er gummiet hvor aksel gå ud i gemme, er gået i stykker.. mega trist .. jeg har ikke skifte aksel, med det stykke gummi aksel går ud igemme er helt nyt.. kan det være min aksel der er skæv... siden det er gået i stykker... håber på nogen gode råd da det ville være noget trist at synke ude på vandet. tro hvis bare jeg var heldig at det sket inde ved land


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  JETSKI HJÆLP!!!!!!!!!!!!
  • #2   2. aug 2011 det er da normalt man fylder sit motorrum med vand indimellem. Hvis du drejer hårdt og får snudn under, eller ligger meget skævt efter styrt med motoren igang, vil den suge store mængder vand ind. Men spørgsmålet er om din lænsepumpe virker? det er sådan en si i bunden, der suger ud via jetstråen.

  • Søren G
    Søren G Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 39
    #3   2. aug 2011 Fantastisk overskrift i øvrigt..

    hvis pakningen er helt ny og lige skiftet kan det måske være en fejlmontering. på såden en jetski kan der komme vand ind mange steder så jeg vil foreslå dig at få sat en automatisk lænsepumpe i den.


  • #4   3. aug 2011 brian.. jeg er 100% sikker på den sidder hvor den skal.. da alt er nyt i mit jetski.. det eneste jeg ikke måtte skifte i den er en tank, warterbox og den aksel.. ellers er alt lavet på den. efter jeg købt den af en der sagde at den bare ikke kunne starte. så har lige smidt for 14k i den.. da alt var færdig på den...

    elgilck/søren .. ja har en autopump.. men gummibælg er gået i den og det er hele vejer rundt... så derfor tænker jeg på at det næste kun kan være aksel.. eller er jeg bare super uheldig at den er gået..tro ikke jeg har fejlmonteret den da det kun er 4 skure og der stå på den,hvad vej den skal vende nemlig.... skal lige siges at den tag meget hurtig vand ind... men det skete helt inde ved land så den gik ikke under heldigvis....

    skal nok smide billeder ind af den så man kan se den færdig.. men skal lige havde skifte gummibælg først


  • #6   3. aug 2011 må jo nok bare skifte det hele.. så jeg sikker.. men det da ikke noget der bare lige gå..

Kommentér på:
JETSKI HJÆLP!!!!!!!!!!!!

Annonce