{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Tilmeldt:
10. nov 2009
Både: 1 Emner: 37 Svar: 74

2 takt. 40-50 hk. Hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen....

Ja så kommer der sku lige endnu et indlæg herfra, men jeg for så mange gode kvalificerede svar, så kan sku ikke lade være.. smiley (Tak for det)

Jeg står med et ældre sag af en 30 hlk evinrude fra 1988, og den dræber/æder min økonomi langsomt pga. brændstof forbrug og den er lige en tand for lille til min båd(Kegnæs 470).

Så vil jeg høre jer, hvis jeg skal se mig om efter en 40-50 hk, brugt, 2 takt, hvad skal jeg så holde udkig efter. Har læst at fx. Evinrude har udviklet deres e-tec motore, men disse motore er stadig forholdsvis nye og der er ikke mange brugte til salg, så derfor kigger jeg efter en ældre, men god og lidt mere økonomisk end min gamle Evinrude, som jeg forresten også har hørt generelt bruger meget benzin....

Håber der er nogen der kan hjælpe lidt med nogen råd.. smiley

MVH

Dennis


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  2 takt. 40-50 hk. Hvilke?
  • #1   8. aug 2011 noget mercury er godt men benzin vil de bruge og det vil ikke blive mindre med støre motor hvis den skal være billig og bruge så skal det være en 4takt eller en med indsprøjtning

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2009

    Både: 1 Emner: 37 Svar: 74
    #2   8. aug 2011 Ja, det er jeg klar over... MEN, nu er det sådan at den 30 hk jeg har, den for kun lige min kegnæs op og plane ved fuld gas, tager jeg bare lidt af gassen, ja så vil den gerne tilbage og planer derfor ikke fuldt, så der bruger den jo alle kræfter på at holde den oppe og ude af vandet og derfor også en masse benzin.

    Så tænker jeg, at hvis jeg skifter den ud med en 40-50 hk, ja så kan jeg komme op og plane uden problemer og også tage lidt af gassen når den planer, uden at den vil ud af planingen og på den måde spare lidt. smiley


Kommentér på:
2 takt. 40-50 hk. Hvilke?

Annonce